logo-Artboard 3

Kampanja uudelle yritykselle

Netvisor vuodeksi ilman kuukausimaksua

Tarjoamme uuden yrittäjän käyttöön Netvisor-taloushallinnon ohjelmiston 12 kuukaudeksi ilman kiinteää kuukausimaksua. Tällä sivulla pääset tutustumaan kampanjaan, Uusyrityskeskuksen asiakkaille koottuihin materiaaleihin ja aktivoimaan edun yrityksellesi.

Kampanja sisältää

Netvisor Professional-paketti

Etuun kuuluu Netvisorin Professional-paketti, joka sisältää muun muassa laskutuksen, kirjanpidon, taloushallinnon automaatio-ominaisuudet ja kätevät mobiilisovellukset.

Tutustu tarkemmin pakettiin

Taloushallinnon ohjelma vuodeksi

Saat Netvisorin käyttöön 12 kuukaudeksi ilman kiinteää kuukausimaksua alkaen aloituskuukaudesta. Maksat vain tapahtumamaksut oman käyttösi mukaan.

Lue Netvisorin hyödyistä

Edun voi hyödyntää uusi yritys

Edun voi hyödyntää kuluvana vuonna kaupparekisteriin rekisteröity yritys, joka ei ole ennestään Netvisor-asiakas. Etu koskee aloittavia uusia yrityksiä, ei yritysjärjestelyiden kautta syntyviä yrityksiä.

Lue tarkat kampanjaehdot

Yhteistyö Uusyrityskeskuksen kanssa

Uskomme, että jokainen aloittava yritys tarvitsee arkensa tueksi modernia teknologiaa. Kampanjassa tarjoamme aloittavalle yritykselle tukea taloushallinnon hoitamiseen ja mahdollisuuden hyödyntää automaatiota arjen tukena ensimmäisenä toimivuonna.

Yhdessä Suomen Uusyrityskeskuksen kanssa tavoitteemme on tukea yrittäjiä ja yrittäjäksi haluavia ympäri Suomen: teemme töitä kestävän ja laadukkaan yrittäjyyden puolesta. Muistathan, että voit ladata Uusyrityskeskuksen Perustamisoppaan alkavalle yrittäjälle maksutta myös verkosta.

Lataa perustamisopas

Löydä yrityksellesi tilitoimisto

Etsitko sopivaa tilitoimistoa avuksesi? Netvisorilla on laaja kumppaniverkosto, johon kuuluu yli 500 tilitoimistoa ympäri Suomen. Voit hyödyntää Netvisor-kampanjaedun myös tilitoimiston asiakkaana.

Etsi itsellesi sopiva tilitoimistokumppani verkkosivujemme kautta ja ota heihin yhteyttä. Muista mainita Netvisor-kampanjasta.

Etsi Netvisor-tilitoimisto kartalta

Miksi Netvisor?

Automaation hyödyt uudelle yritykselle

Aloittavan yrityksen kannattaa säästää aikaa ja automatisoida talouden rutiinitoimenpiteet. Netvisorissa esimerkiksi laskutus hoituu kätevästi: luot ja lähetät laskut muutamassa minuutissa ja voit automatisoida toistuvien laskujen käsittelyn.

Fiksua tekemistä älykkäällä ohjelmistolla

Taloushallinto kannattaa hoitaa fiksusti alusta lähtien. Nykyaikaisen ohjelmiston avulla aikasi ei kulu numeroiden näpyttelyyn ja tiedonsiirtoon, vaan voit keskittyä liiketoimintaasi. Tulevaisuuden suunnittelu on helpompaa, kun pohjana on reaaliaikainen taloustieto.

Aloita Netvisorin käyttö

Netvisor Professional-paketin sisältö

Netvisor on taloushallinnon assistenttisi. Saat käyttöön kaikki modernin yrityksen talouden pyörittämiseen tarvittavat ominaisuudet ja voit automatisoida taloushallinnon rutiineja.

  • Sähköiset ilmoitukset verottajalle esim. tulorekisteri-ilmoittaminen
  • Kirjanpidon ominaisuudet ja automaattinen tositeluonti
  • Myyntilaskutus
  • Ostalaskutus
  • Budjetointi ja graafinen raportointi

Katso kaikki ominaisuudet

Hyödynnä kampanjaetu tästä

Materiaalit uudelle yrittäjälle

Ohesta löydät materiaaleja niin yrityksen perustamiseen, uuden yrityksen taloudenhoitoon ja Netvisorin käyttöön. Julkaisemme jatkuvasti myös uusia kouluttavia sisältöjä, vinkkejä ja blogitekstejä.

1. Webinaarisarja: yrityksen perustaminen

Mitä kaikkea yrityksen perustamisen yhteydessä täytyy muistaa tehdä ja huomioida? Webinaareissa mukana Uusyrityskeskuksen asiantuntijoita sekä muita taloushallinnon ammattilaisia.

Netvisor tarjoaa kattavimma kumppanuuden tilitoimistoille.

Osa 1: Yrityksen perustaminen

Ensimmäisessä webinaarissa käydään läpi mm. yhtiömuodot, yrityksen perustaminen askel askeleelta, yrittäjän velvoitteet, jne.

Katso nauhoite tästä

Osa 2: Uuden yrityksen sudenkuopat

Toisessa jaksossa käydään läpi tuoreen yrittäjän yleisimpiä sudenkuoppia ja annetaan neuvoja niiden välttämiseksi. Käymme läpi mm. liiketoimintasuunnitelmaa, yrityksen taloutta ja tuoreen yrittäjän tärkeimpiä tukikanavia.

Katso nauhoite tästä

Osa 3: Yrityksen talous

Yksi suurimmista haasteista tuoreissa yrityksissä on talouden hallinta. Miten saada rahat riittämään? Asiantuntijamme opastavat fiksuun talouden hallintaan.

Katso nauhoite tästä

2. Netvisorin käytön aloittaminen

Uuden ohjelmiston käyttö vaatii yleensä hieman opettelua. Pieni vaivannäkö kuitenkin kannattaa, sillä saat nopeammin hyötykäyttöön kaikki aikaa säästävät automaatio-ominaisuudet.

Netvisor-koulutukset

Osallistu kouluttajiemme vetämiin koulutuksiin joko etänä tai paikan päällä. Koulutuksissa Netvisoriin tutustutaan osioittain. Tarjolla myös käyttöönottokoulutus aloittelevalle käyttäjälle.

Tutustu ja varaa paikkasi koulutuksiin

Solutions Online Academy

Opiskele silloin, kun itse haluat. Koulutusportaalissamme Academyssa voit suorittaa Netvisoriin liittyviä kursseja omaan tahtiin. Tarjolla on myös aloittavalle käyttäjälle suunnattu kurssi, jossa tutustutaan perusasetuksiin.

Siirry Solutions Online Academyyn

Community

Communityyn saapuvat ajankohtaiset ilmoitukset ja voit kesksutella muiden Netvisor-käyttäjien ja Netvisorin henkilökunnan kanssa. Löydät käyttövinkkejä ja tärkeät tiedotteet.

Siirry Communityyn

Netvisor-tuki

Netvisor tuen henkilökunta on apunasi klo 8-16. Tukiportaalista löydät avun 24/7 käyttöohjeidemme avulla tai voit vaivattomasti jättää meille sähköisen tukipyynnön.

Tutustu Netvisor-tuen palveluihin

3. Blogit ja podcastit uudelle yrittäjälle

Tutustu asiantuntijoidemme kirjoittamiin blogeihin, joista saat vinkkejä sekä uuden yrityksen arkeen ja alkutaipaleelle että Netvisorin käyttöön.

Aloittavan yrittäjän pikakurssi talouteen

Aloittavan yrittäjän pikakurssi talouteen

Liian moni yritys lopettaa toimintansa jo muutaman vuoden toiminnan jälkeen. Usein syynä, ettei yrittäjällä ole ollut riittävästi talousosaamista yrityksen taloutta hallitakseen. Tässä asiantuntijoiden tiivis talousopas yrityksen alkutaipaleelle.

Lue blogiteksti

Yrittäjän velvollisuudet pitävät sisällään mm. verot ja kirjanpidon.

Netvisor sopii yhtä hyvin pienelle ja suurelle yritykselle

Netvisoria käyttävät niin yksinyrittäjät kuin suuryritysten talousjohtajat. Ohjelmisto taipuu molempien tarpeisiin juuri siten kuin he haluavat. Lue blogista, miten sama ohjelmisto skaalautuu käyttötarpeen mukaan pienyrityksen kirjanpito-ohjelmasta suuryrityksen taloushallinnon sydämeksi ja useita ohjelmistoja yhdistäväksi kokonaisuudeksi.

Lue blogiteksti

Netvisor on merkittävä tuki heti yrityksen perustamisesta lähtien.

Firma pystyyn – kerran vai kahdesti?

Yritystä perustettaessa tulee vastaan paljon talouteen liittyviä asioita, jotka eivät välttämättä ole sitä omaa ydinosaamista. Siksi on helppoa ryhtyä kevytyrittäjäksi ja antaa hankala taloushallinto toisten hoidettavaksi. Mutta kannattaa miettiä tarkkaan, ennen kuin päättää ryhtyä kevytyrittäjäksi.

Lue blogiteksti

Yrityksen perustaminen vaatii myös talousasioiden opettelua.

12 syytä, miksi uuden yrityksen kannattaa hoitaa kirjanpito Netvisorissa

Liiketoiminta harvoin lähtee liikkeelle rytinällä, mutta vielä vaikeampaa on saada myyntiä aikaan, jos yrittäjä pidättelee todellista potentiaaliaan. Lue, miten monella tavalla Netvisor auttaa yrittäjää heti ensimmäisestä päivästä lähtien.

Lue blogiteksti

Kevytyrittäjyys vai yrittäjyys – kumpi sopii sinulle?

Ensisilmäys kevytyrittäjyyteen saattaa vaikuttaa hyvälle ja osalle varmasti onkin sitä. Kevytyrittäjyydessä on kuitenkin omat heikkoutunsa verrattuna perinteiseen yrittäjyyteen.

Lue blogiteksti

Bisnespöytä podcast #40 – Yrityksen perustajan muistilista

Yrityksen perustamiseen liittyy paljon byrokratiaa sekä paljon pohdittavia ja päätettäviä asioita. Oulun Uusyrityskeskuksen toimitusjohtaja Tuija Aitto-Oja tietää, mitä asioita on tärkeää huomioida yritystä perustettaessa.

Kuuntele jakso

Usein kysytyt kysymykset

  • Mikä on "uusi yritys"?

    Uuden yrityksen perusteena käytetään yrityksen rekisteröitymisvuotta kaupparekisteriin. Jos olet rekisteröinyt yrityksesi kuluvana vuonna ja yrityksesi käytössä ei ole aiemmin ollut Netvisor, voit hyödyntää kampanjaedun.

    Pidätämme oikeuden veloittaa Netvisorista kuukausihinta, mikäli väärinkäytöksiä havaitaan.

  • Miksi Professional-paketti?

    Professional-paketti sisältää kaikki ominaisuudet, joita tarvitset uuden yrityksen taloushallinnon pyörittämiseen ja automatisointiin.

    Uskomme, että ensiluokkaiset taloushallinnon työkalut auttavat aloittelevia yrityksiä ohjaamaan toimintaansa paremmin ja helpommin. Esimerkiksi, saat yrityksesi käyttöön budjetoinnin ja raportoinnin työkalut, jotka antavat arvokasta tietoa aloittavalle yritykselle.

  • Sopiiko Netvisor uudelle yritykselle?

    Netvisor on erinomainen taloushallinnon assistentti aloittavalle yritykselle. Saat yrityksesi käyttöön kaikki liiketoiminnan pyörittämiseen tarvittavat työkalut laskutuksesta kirjanpitoon, minkä lisäksi voit hyödyntää moderneja automaatio-ominaisuuksia. Esimerkiksi kirjanpito syntyy Netvisorissa itsestään, minkä ansiosta se on helppo työkalu uudelle yritykselle. Netvisor myös skaalautuu käyttöön, kun yritys kasvaa.

  • Mitä tapahtuu 12 kk jälkeen, kun kampanja päättyy?

    12 kuukauden jälkeen siirryt normaalin laskutuksen piiriin ja kuukausilaskutus alkaa pyöriä hinnoitteluperusteiden mukaisesti. Voit jatkaa käyttöä normaalisti.

    Jos vaihdat kampanjan päättyessä pakettia, vaihtaminen tapahtuu käyttöliittymästä Netvisor Storesta tai ottamalla yhteyttä Netvisorin henkilökuntaan.

    Kampanja ei sido mihinkään.
    Kampanja ei sido mihinkään.

  • Voinko vaihtaa pakettia kampanjan aikana?

    Kampanjaetu koskee vain Professional-pakettia, eikä sitä voi yhdistää muihin paketteihin.

    Voit vaihtaa hinnoittelupaketista toiseen jo kampanjan aikana, mutta menetät kampanjaedun.

  • Mitä tarkoittaa tapahtumamaksu?

    Lähetettäessä ja/tai vastaanotettaessa aineistoa (esimerkiksi viitesuoritus, tiliote, lasku) Netvisorin ulkopuolelle tai ulkopuolelta, veloitetaan tapahtumamaksu hinnaston mukaisesti. Näet hinnaston sivun alalaidasta "Tärkeät dokumentit" -osiosta klikkaamalla otsikkoa "Netvisor-pakettihinnoittelu 2020".

  • Kuinka paljon säästän?

    Professional-paketin alkaen hinta on 60€/kk, joten säästät vähintään 720€ vuodessa.

  • Miten 12 kuukautta kestävä etu lasketaan?

    Etu kattaa aloituskuukauden ja 11 seuraavaa kuukautta, eli yhteensä 12 kuukautta.

    Jos siis esimerkiksi aloitat Netvisorin käytön 10.9.2020, laskutus alkaa 1.9.2021.

  • Miten Netvisor toimii mobiilikäytössä?

    Voit käyttää Netvisoria myös mobiililaitteella lataamalla Netvisor-sovelluksen omasta sovelluskaupastasi. Lue lisää mobiilisovelluksesta osoitteessa netvisor.fi/ tuote/mobiili.

  • Haluan yhdistää Netvisoriin toisen ohjelmiston. Onnistuuko se?

    Netvisorilla on laaja ohjelmistokumppaniverkosto. Näet kaikki valmiit Netvisor-integraatiot MarketPlacessa (marketplace.netvisor.fi) ja voit aktivoida suosituimpia sovelluksia Netvisor Storessa.

  • Haluan avukseni tilitoimiston. Miten toimin?

    Myös tilitoimiston asiakas voi hyödyntää kampanjaedun. Näet kaikki Netvisorin kumppanitilitoimistot MarketPlacesta (marketplace.netvisor.fi).

Aloita Netvisorin käyttö ja aktivoi kampanjaetu

Täyttämällä oheisen lomakkeen hyödynnät kampanjaedun. Samalla annat suostumuksen kampanjaehtoihin sekä Netvisorin yleisiin sopimusehtoihin sähköisellä allekirjoituksella. 12 kuukauden kampanjajakso käynnistyy, kun allekirjoitat sopimuksen. HUOM! Käyttöympäristön aukeaminen Netvisoriin kestää hetken.

  • Yritys, joka on rekisteröity kaupparekisteriin kuluvana vuonna ja joka ei ole ennestään Netvisor-asiakas, voi hyödyntää edun.
  • Kampanjan etu koskee Professional-pakettia, avausmaksua, palkanlaskentaa sekä matka- ja kululaskuja.
  • Tapahtumat veloitetaan normaalin toteuman mukaan.
  • Edun voi hyödyntää myös tilitoimiston asiakkaana. Ota yhteys tilitoimistoosi.

Katso kampanjan sopimusehdot ja muut tärkeät dokumentit