logo-Artboard 3

Toiminnanohjaus – tehosta yrityksesi toimintaa

Toiminnaohjausjärjestelmän (ERP, Enterprise Resource Planning) tarkoituksena on parantaa yrityksen tehokkuutta ja selkeyttää raportointia eri liiketoimintaosioiden välillä. Netvisorin toiminnanohjausjärjestelmän avulla yrityksesi pysyy ajan tasalla muutosten vaikutuksista.

toiminnanohjausjärjestelmä-netvisor-dashboard

Toiminnanohjausjärjestelmän hyödyt ovat merkittäviä

Toiminnanohjausjärjestelmää voidaan kuvailla useista eri moduuleista (mm. myynti, palkanlaskenta, taloushallinto, varastot, jne.) koostuvaksi tietokannaksi, johon kootaan moduulien tuottama yhteinen tieto helpottamaan analysointia. Näin ollen data on reaaliaikaista ja yrityksesi pysyy ajan tasalla eri osastojen tilanteesta. Järjestelmä toimii pilvipalveluna – palvelu on käytettävissä missä ja milloin vain.

Kaikki tieto yhdellä silmäyksellä

Saat tiedot taloudesta, eri toiminnoista ja henkilöstöstä yhteen paikkaan. Dashboardit kokoavat tärkeimmät luvut ja analyysit suoraan eri toimintojen avausnäkymiin.

Ohjaa tiedolla ja reagoi

Maksimoi hyödyt ja minimoi vahingot. Saat nopeasti tiedon muutoksista, trendeistä sekä avainluvuista. Toiminnanohjausjärjestelmän avulla pysyt ajalla liiketoimintaympäristön muutoksista ja teet oikeita päätöksiä.

Tunne asiakkaasi

Pidä asiakastiedot ja viestintä yhdessä paikassa. Lähetä tarjoukset, tilausvahvistukset sekä laskuta asiakkaita. Näe helposti kannattavimmat ja kannattamattomat asiakkaasi.

tehtavien-valinta-illustraatio

toiminnanohjaus-automaatio-illustraatio

Läpinäkyvyys

Reaaliaikaisen tiedonsiirron johdosta kaikilla yrityksessäsi on tarjolla sama ajankohtainen informaatio, mikä vähentää päällekkäistä työtä sekä nopeuttaa päätöksentekoa. Läpinäkyvyyden johdosta myös virheiden todennäköisyys pienenee.

Hallitse tehtävät

Tarkasta tehtävät ja niiden eteneminen vaiheittain yhdellä silmäyksellä – sinun on helppo analysoida toimintaa. Tehtävien siirto laskutukseen ja kirjanpitoon onnistuu vaivattomasti.

Tehosta myyntiä

Kuka myyjistäsi myy eniten, mikä tuote tai tuoteryhmä on kannattavin, mistä asiakkaasi eivät ole valmiita maksamaan? Tee myynnistäsi tehokkaampaa ja paranna kannattavuutta.

Etsitkö toiminnanohjausta asiantuntija- tai projektityöhön?

Visma Severa on asiantuntijayrityksille suunniteltu järjestelmä, jossa hoidat vaivattomasti myynnin, asiakashallinnan, työajanseurannan, projektinhallinnan sekä laskutuksen. Severa integroituu saumattomasti Netvisorin taloushallintoon, jolloin käytössäsi on kaikenkattava toiminnanohjauksen kokonaisuus aina ensikontaktista kirjanpitoon saakka.

Tutustu Severan toiminnanohjausjärjestelmään

Valmiit integraatiot

Kun tarvitset lisää ominaisuuksia, Netvisor on valmiiksi integroitu noin 300 järjestelmään. Valitse sopivat integraatiot juuri sinun tarpeidesi mukaan.