Oletko perustanut yrityksen kuluvana vuonna? Tutustu uusille yrityksille suunnattuun kampanjaan. Lue lisää tästä

Visma Netvisor

Selkeä ja läpinäkyvä pakettihinnoittelu.

Valitse yrityksellesi sopivin palvelukokonaisuus neljän eri Netvisor-paketin välillä. Palkanlaskenta on saatavilla lisäpalveluna kaikkiin paketteihin tai erikseen ilman taloushallintoa. Kaikki paketit sisältävät rajattoman käyttäjämäärän ja kätevät mobiilisovellukset. Netvisoria pääset myös kokeilemaan täysin veloituksetta muutamassa minuutissa.

Netvisor pakettihinnoittelu

Olemme koonneet valmiit palvelupaketit, joista löytyy sopiva kokonaisuus niin pienen yrittäjän kuin suuren organisaation tarpeisiin. Voit valita vapaasti paketin, joka tukee juuri sinun liiketoimintaasi.

Basic

18 €

Alkaen, kuukaudessa

Sähköinen kirjanpito pienille yrityksille, joilla vähän myynti- ja ostolaskuja.

Core

45 €

Alkaen, kuukaudessa

Automatisoidun taloushallinnon ydintoiminnot. Myynti, ostot ja kirjanpito.

Professional

70 €

Alkaen, kuukaudessa

Taloushallinnon täysautomaatio. Myynti- ja ostotilaukset ja moderni ohjelmistorajapinta.

Premium

105 €

Alkaen, kuukaudessa

Taloushallinnon täysautomaatio, varastonhallinta ja laaja tuotehallinta.

Palkat, alkaen 6 €/kk

Netvisor tehokkaaseen palkanlaskentaan lisäpalveluna alk. 6 €/kk tai ilman taloushallintoa alk. 10 €/kk. Palkkoihin sisältyy maksuton työajankirjaus.

Skaalautuu ja kasvaa mukanasi

Voit vaihtaa pakettia itse milloin tahansa suoraan Netvisor Storesta. Joustava kuukausipohjainen hinnoittelu varmistaa sen, ettet lukkiudu softasopimuksiin vuosiksi. Kattavan ohjelmistokumppani- ja tilitoimistoverkostomme kautta saat käyttöösi kaikki tarvitsemasi palvelut suoraan sertifioiduilta Netvisor-kumppaneilta.

skaalautuva-illustration

FAQ – Netvisor hinnoittelu ja paketit

Pakettien hinnat ja sisältö

  • Miten pakettien hinta määräytyy?
    Hinnoitteluun vaikuttaa valittu paketti ja yrityksen / organisaation liikevaihtoluokka. Jokainen paketti on erilainen hintaan kuuluvien ominaisuuuksien mukaan. Liikevaihtoluokka puolestaan määrää jokaisen paketin hinnan. Hinta skaalautuu liikevaihtoluokan mukaan sekä alas- että ylöspäin.
  • Eikö lisäkäyttäjät maksa mitään? Eli saamme lisätä käyttäjiä rajattoman määrän.
    Olemme poistaneet Netvisorin lisäkäyttäjäveloitukset. Eli kyllä käyttäjiä saa lisätä Netvisoriin oman tarpeen mukaan.
  • Mikä on Basic- ja Core-paketin ero? Molemmat sisältävät myynti- ja ostolaskut.
    Kyllä, molemmat paketit sisältävät myynti- ja ostolaskutuksen ominaisuudet. Isoin ero on, että Coressa ominaisuudet kuuluvat mukaan kuukausihintaan. Basicissa veloitus on 1,89 € / lasku. Basic sopii siis yrityksille, jolla on vain vähän myynti- ja ostolaskuja / kuukausi. Basic on myös valittavissa alle 0,5 M€ liikevaihdon yrityksille.
  • Miksi liikevaihtoluokka vaikuttaa pakettien hinnoitteluun?
    Liikevaihtoluokka skaalaa hinnoittelua, jotta automaation hyödyt saadaan sekä pieniin että suuriin yrityksiin. Pienillä yrityksillä automaation hyödyt ovat tärkeät eikä hinnan tulisi olla este. Tapahtumahinnoittelun voluumialennukset puolestaan tasaavat hinnoitteluvaikutuksen suuremmissa yrityksissä.
  • Mitä ovat tapahtumat ja mihin niiden veloitus perustuu?
    Tapahtumat ovat sähköisiä tapahtumia tai pankkitapahtumia, joista veloitetaan tapahtumamaksu hinnoittelun mukaan. Sähköisiä tapahtumia ovat esimerkiksi verkkolaskun lähetys, verkkolaskun vastaanotto sekä verkkopalkan lähetys. Nämä tapahtuvat tapahtuvat suoraan Netvisorista hyödyntäen Netvisorin ja verkkolaskuoperaattorin välistä rajapintaa. Pankkitapahtumia ovat esimerkiksi tiliotteen nouto pankista tai maksusuoritus pankkiin. Nämä tapahtuvat suoraan Netvisorin automatiikalla hyödyntäen Netvisorin ja pankkien väisiä rajapintoja. Tapahtumien volyymiluokat skaalaavat tapahtumahinnoittelua niin, että suurilla volyymeilla yksittöisten tapahtumien hinta laskee. Tapahtumat veloitetaan aina automaattisesti toteuman mukaisen volyymiluokan perusteella.

Tarjous, ostaminen ja käyttöönotto

  • Miten saan tarjouksen Netvisorista?
    Tarjouksen laskeminen omalle yritykselle on helppoa Netvisorin uudella verkkolaskurilla. Tarjouksen saa heti verkkolinkkinä, joka on helposti jaettavissa myös yrityksen muille päättäjille. Tarjousta voi tarkastella verkosta tai sen voi tallentaa PDF:nä. Asiantuntijamme on tarjouksen muodostamisen jälkeen yhteydessä ja tarjousta on helppoa käydä vielä yhdessä läpi.
  • Sitoudunko johonkin, jos lasken tarjouksen?
    Ei, et sitoudu mihinkään vaan saat yrityksellesi mahdollisimman tarkan hinnan Netvisorin käytöstä.
  • Voiko Netvisoria kokeilla ennen ostamista?
    Kyllä. Tarjoamme maksuttioman koekäytön suoraan verkkosivuiltamme. Koekäyttö tapahtuu valmiissa demoympäristössä, jossa pääset kokeilemaan Netvisorin perustoiminnallisuuksia. Jos tarvitset monipuolisempaa koekäyttöympäristöä esimerkiksi Laajennettua tuotehallintaa varten, asia hoituu Netvisor Myynnin kautta.
  • Miten saan Netvisorin käyttööni?
    Asiantuntijamme ovat sinuun yhteydessä tarjouksen muodostamisen jälkeen. Jos kaikki on kunnossa ja olette valmis ottamaan Netvisorin käyttöön, niin teille avataan Netvisor ympäristö. Voitte aloittaa käytön vaikka heti. Netvisorin saa myös käyttöön ilman tarjouslaskuria. Ole vain yhteydessä Netvisor Myyntiin joko lomakeella tai puhelimitse, niin asia hoituu nopeasti.
  • Onko käyttöönotto raskas?
    Ei. Netvisorin voi ottaa käyttöön itse tai asiantuntijamme avulla. Koulutusmateriaalit löytyvät suoraan maksutta Netvisor Academysta, mutta suosittelemme aina myös asiantuntijan pitämää koulutusta etenkin laajemmissa Netvisor-paketeissa. Koulutuksen laajuus riippuu aina yrityksen koosta ja valitusta paketista, mutta käyttöönottoprosessi on ketterä eikä pitkiä käyttöönottoprojekteja tarvita.

Yleiset kysymykset

  • Voinko muuttaa valitsemaani Netvisor-pakettia?
    Kyllä, voit vaihtaa pakettia milloin tahansa suoraan ohjelmistosta. Netvisor Storesta näet pakettien ominaisuusvertailun sekä hinnoittelun yrityksellesi. Vaihto onnistuu suoraan Storesta muutamalla klikkauksella.
  • Onko Netvisoriin helppo liittää muita yrityksen käyttämiä ohjelmistoja?
    Kyllä, Netvisoriin on liitetty jo yli 300 ohjelmistoa. Jos niistä ei löydy oman yrityksen käyttämiä ohjlemistoja, niin liittäminen on helppoa modernien rajapintojen kautta. Netvisorin kumppanitiimi on tässä avuksi. Netvisori Storessa on myös koko ajan kasvava joukko esim. laskurahoituksen ja saatavienhallinnan lisäpalveluita kumppaneilta. Niiden käyttöönotto tapahtuu todella helposti muutamalla klikkauksella.
  • Mikä on irtisanomisaika?
    Netvisorin irtisanominen onnistuu suoraan Netvisor storesta tai asiakaspalvelumme kautta ja irtisanomisaika on 3 kuukautta.
  • Miten ohjeet ja asiakaspalvelu on saatavilla?
    Verkko-ohjeet, koulutusvideot ja community on käytettävissä maksutta 24 / 7. Asiakaspalvelumme tarjoaa asiantuntija-apua sekä verkossa että puhelimitse. Suosittelemme yleisiin tukipyyntöihin tai ongelmatilanteisiin sähköpostia tai verkkolomaketta ja kiireellisissä tilanteissa puhelinpalvelua. Asiakaspalvelumme on myös maksuton.
  • Löydänkö helposti tilitoimiston, joka käyttää Netvisoria?
    Kyllä, Netvisor tilitoimistot löydät vaikka heti osoitteesta https://marketplace.netvisor.fi/tilitoimistot/

Uusyrityskeskus

Oletko uusi yrittäjä?

Uudelle yrittäjälle Netvisor 12kk ilman kuukausimaksua!

Haluamme yhdessä kumppanimme Suomen Uusyrityskeskuksen kanssa tukea kestävää ja laadukasta yrittäjyyttä. Netvisor-kampanjassa kuluvan vuoden aikana rekisteröity yritys voi ottaa käyttöönsä Netvisorin 12 kuukaudeksi ilman kuukausimaksua. Oletko sinä uusi yrittäjä?

Lue lisää ja hyödynnä kampanjaetu