logo-Artboard 3

Kampanja uusille yrityksille

Netvisor vuodeksi ilman kuukausimaksua

Haluamme osaltamme tukea kestävää kasvua yrityksen ensiaskeleista lähtien. Kampanjassamme kuluvan vuoden aikana rekisteröity yritys voi ottaa käyttöönsä Netvisorin 12 kuukaudeksi ilman kuukausimaksua. Tutustu kampanjaan ja hyödynnä etu omalle yrityksellesi.

Kampanja jatkuu 2020

Vuonna 2019 rekisteröidyt yritykset voivat hyödyntää edun 29.2.2020 saakka. Vuonna 2020 rekisteröityjen yritysten kampanja-aika on 1.1. – 31.12.2020.

Netvisor Professional-paketti

Etuun kuuluu Netvisorin Professional-paketti, joka sisältää laskutustoiminnot, taloushallinnon automaatio-ominaisuudet ja liiketoimintaasi tukevia lisäosia. Hyödynnä myös näppärät mobiilisovellukset.

Ilman kuukausimaksua vuodeksi

Saat Netvisorin käyttöön 12 kuukaudeksi ilman kiinteää kuukausimaksua alkaen aloituskuukaudesta. Maksat vain tapahtumamaksut oman käyttösi mukaan.

Uudelle yritykselle

Edun voi hyödyntää kuluvana vuonna kaupparekisteriin rekisteröity yritys, joka ei ole ennestään Netvisor-asiakas. Etu koskee aloittavia uusia yrityksiä, ei yritysjärjestelyiden kautta syntyviä yrityksiä.

Teemme yhteistyötä Uusyrityskeskuksen kanssa

Yhteistyökumppanimme Suomen Uusyrityskeskus tukee yrittäjiä ja yrittäjäksi haluavia ympäri Suomen. Yhdessä teemme töitä kestävän ja laadukkaan yrittäjyyden puolesta. Voit ladata Uusyrityskeskuksen Perustamisoppaan alkavalle yrittäjälle maksutta verkosta.

Lataa perustamisopas

Miksi Netvisor?

Automaation hyödyt uudelle yritykselle

Aloittavan yrityksen kannattaa säästää aikaa ja automatisoida talouden rutiinitoimenpiteet. Netvisorissa esimerkiksi laskutus hoituu kätevästi: luot ja lähetät laskut muutamassa minuutissa ja voit automatisoida toistuvien laskujen käsittelyn.

Fiksua tekemistä älykkäällä ohjelmistolla

Taloushallinto kannattaa hoitaa fiksusti alusta lähtien. Nykyaikaisen ohjelmiston avulla aikasi ei kulu numeroiden näpyttelyyn ja tiedonsiirtoon, vaan voit keskittyä liiketoimintaasi. Tulevaisuuden suunnittelu on helpompaa, kun pohjana on reaaliaikainen taloustieto.

Aloita Netvisorin käyttö

Luo perusta kasvulle Netvisorin avulla

Netvisor on taloushallinnon assistenttisi. Saat käyttöön kaikki modernin yrityksen talouden pyörittämiseen tarvittavat ominaisuudet ja voit automatisoida taloushallinnon rutiineja.

Ota Netvisor käyttöön

Tai kokeile veloituksetta koekäyttöä

Älykkäät ominaisuudet ja automaatio

Professional-paketti sisältää muun muassa seuraavat ominaisuudet:

  • Sähköiset ilmoitukset verottajalle esim. tulorekisteri-ilmoittaminen
  • Kirjanpidon ominaisuudet ja automaattinen tositeluonti
  • Myyntilaskutus
  • Ostalaskutus
  • Budjetointi ja graafinen raportointi

Katso kaikki ominaisuudet

Tuemme sinua käyttöönotossa

Käyttöönotto alkaa perusasetusten tekemisellä, josta siirrymme vaiheittain automaatio-ominaisuuksien hyödyntämiseen. Ohjeviestien lisäksi käytössäsi ovat:

Usein kysytyt kysymykset

  • Mikä on "uusi yritys"?

    Uuden yrityksen perusteena käytetään yrityksen rekisteröitymisvuotta kaupparekisteriin. Jos olet rekisteröinyt yrityksesi kuluvana vuonna ja yrityksesi käytössä ei ole aiemmin ollut Netvisor, voit hyödyntää kampanjaedun.

    Pidätämme oikeuden veloittaa Netvisorista kuukausihinta, mikäli väärinkäytöksiä havaitaan.

  • Miksi Professional-paketti?

    Professional-paketti sisältää kaikki ominaisuudet, joita tarvitset uuden yrityksen taloushallinnon pyörittämiseen ja automatisointiin.

    Uskomme, että ensiluokkaiset taloushallinnon työkalut auttavat aloittelevia yrityksiä ohjaamaan toimintaansa paremmin ja helpommin. Esimerkiksi, saat yrityksesi käyttöön budjetoinnin ja raportoinnin työkalut, jotka antavat arvokasta tietoa aloittavalle yritykselle.

  • Sopiiko Netvisor uudelle yritykselle?

    Netvisor on erinomainen taloushallinnon assistentti aloittavalle yritykselle. Saat yrityksesi käyttöön kaikki liiketoiminnan pyörittämiseen tarvittavat työkalut laskutuksesta kirjanpitoon, minkä lisäksi voit hyödyntää moderneja automaatio-ominaisuuksia. Esimerkiksi kirjanpito syntyy Netvisorissa itsestään, minkä ansiosta se on helppo työkalu uudelle yritykselle. Netvisor myös skaalautuu käyttöön, kun yritys kasvaa.

  • Mitä tapahtuu 12 kk jälkeen, kun kampanja päättyy?

    12 kuukauden jälkeen siirryt normaalin laskutuksen piiriin ja kuukausilaskutus alkaa pyöriä hinnoitteluperusteiden mukaisesti. Voit jatkaa käyttöä normaalisti.

    Jos vaihdat kampanjan päättyessä pakettia, vaihtaminen tapahtuu käyttöliittymästä Netvisor Storesta tai ottamalla yhteyttä Netvisorin henkilökuntaan.

    Kampanja ei sido mihinkään.

  • Voinko vaihtaa pakettia kampanjan aikana?

    Kampanjaetu koskee vain Professional-pakettia, eikä sitä voi yhdistää muihin paketteihin.

    Voit vaihtaa hinnoittelupaketista toiseen jo kampanjan aikana, mutta menetät kampanjaedun.

  • Mitä tarkoittaa tapahtumamaksu?

    Lähetettäessä ja/tai vastaanotettaessa aineistoa (esimerkiksi viitesuoritus, tiliote, lasku) Netvisorin ulkopuolelle tai ulkopuolelta, veloitetaan tapahtumamaksu hinnaston mukaisesti.

  • Kuinka paljon säästän?

    Professional-paketin alkaen hinta on 60€/kk, joten säästät vähintään 720€ vuodessa.

  • Miten 12 kuukautta kestävä etu lasketaan?

    Etu kattaa aloituskuukauden ja 11 seuraavaa kuukautta, eli yhteensä 12 kuukautta.

    Jos siis esimerkiksi aloitat Netvisorin käytön 10.9.2019, laskutus alkaa 1.9.2020.

  • Miten Netvisor toimii mobiilikäytössä?

    Voit käyttää Netvisoria myös mobiililaitteella lataamalla Netvisor-sovelluksen omasta sovelluskaupastasi. Lue lisää mobiilisovelluksesta osoitteessa netvisor.fi/ tuote/mobiili.

  • Haluan yhdistää Netvisoriin toisen ohjelmiston. Onnistuuko se?

    Netvisorilla on laaja ohjelmistokumppaniverkosto. Näet kaikki valmiit Netvisor-integraatiot MarketPlacessa (marketplace.netvisor.fi) ja voit aktivoida suosituimpia sovelluksia Netvisor Storessa.

  • Haluan avukseni tilitoimiston. Miten toimin?

    Myös tilitoimiston asiakas voi hyödyntää kampanjaedun. Näet kaikki Netvisorin kumppanitilitoimistot MarketPlacesta (marketplace.netvisor.fi).

Aloita Netvisorin käyttö ja aktivoi kampanjaetu!

Täyttämällä oheisen lomakkeen hyödynnät kampanjaedun. Samalla annat suostumuksen kampanjaehtoihin sekä Netvisorin yleisiin sopimusehtoihin sähköisellä allekirjoituksella. 12 kuukauden kampanjajakso käynnistyy, kun allekirjoitat sopimuksen. HUOM! Käyttöympäristön aukeaminen Netvisoriin kestää hetken.

  • Yritys, joka on rekisteröity kaupparekisteriin kuluvana vuonna ja joka ei ole ennestään Netvisor-asiakas, voi hyödyntää edun. Vuonna 2019 perustettu yritys voi hyödyntää edun 29.2.2020 saakka.
  • Kampanjan etu koskee Professional-pakettia, avausmaksua, palkanlaskentaa sekä matka- ja kululaskuja.
  • Tapahtumat veloitetaan normaalin toteuman mukaan.
  • Edun voi hyödyntää myös tilitoimiston asiakkaana. Ota yhteys tilitoimistoosi.

Lue tarkat kampanjaehdot tästä

Katso muut sopimusehdot ja dokumentit