Säästä vähintään 840€

Uudelle yritykselle Netvisor vuodeksi ilman kuukausimaksua

Uskomme, että modernit taloushallinnon työkalut auttavat aloittelevia yrityksiä järjestämään toimintansa paremmin ja luomaan pohjan liiketoiminnan kasvulle. Siksi tarjoamme uudelle yritykselle Netvisor-taloushallinnon ohjelmiston ilman kuukausimaksua 12 kuukaudeksi.

Hyödynnä etu tästä

Ps. Jo yli 40 000 suomalaista yritystä käyttää Netvisoria taloushallinnossaan.

Paljonko säästän?

Vähintään 840 euroa!

Saat Netvisorin käyttöön 12 kuukaudeksi ilman kiinteää kuukausimaksua alkaen aloituskuukaudesta. Maksat ainoastaan tapahtumamaksut oman käyttösi mukaan.

Mitä etu sisältää?

Etuun kuuluu Netvisorin Professional-paketti, joka sisältää muun muassa laskutuksen, kirjanpidon, taloushallinnon automaatio-ominaisuudet ja kätevät mobiilisovellukset. Tutustu Professional-pakettiin

Lisäksi etu sisältää työajanseurannan ja palkanmaksun:

Yrittäjänä maksat itsellesi palkkaa näppärästi
Hoidat koko yrityksen palkkaprosessin yhdessä ohjelmistossa
Kirjaat työtunnit helposti mobiilissa

Kuka voi hyödyntää edun?

Edun voi hyödyntää kuluvana vuonna kaupparekisteriin rekisteröity yritys, joka ei ole ennestään Netvisor-asiakas. Etu koskee aloittavia uusia yrityksiä, ei yritysjärjestelyiden kautta syntyviä yrityksiä. Lue tarkat kampanjaehdot

Mitä kuluja minulle syntyy Netvisorista ensimmäisen vuoden aikana?

Maksat ainoastaan tapahtumamaksut oman käyttösi mukaan. Tapahtumamaksut koostuvat sähköisistä tapahtumista ja pankkitapahtumista esim. laskun lähettäminen ja vastaanottaminen, verkkopalkan lähetys tai tiliotteen nouto pankista. Lue lisää hinnastostamme.

Tartu tarjoukseen

Miksi Netvisor?

Automaation hyödyt uudelle yritykselle

Aloittavan yrityksen kannattaa säästää aikaa ja automatisoida talouden rutiinitoimenpiteet. Netvisorissa esimerkiksi laskutus hoituu kätevästi: luot ja lähetät laskut muutamassa minuutissa ja voit automatisoida toistuvien laskujen käsittelyn.

Fiksua tekemistä älykkäällä ohjelmistolla

Taloushallinto kannattaa hoitaa fiksusti alusta lähtien. Nykyaikaisen ohjelmiston avulla aikasi ei kulu numeroiden näpyttelyyn ja tiedonsiirtoon, vaan voit keskittyä liiketoimintaasi. Tulevaisuuden suunnittelu on helpompaa, kun pohjana on reaaliaikainen taloustieto.

Netvisor dashboard.

Netvisor Professional-paketin sisältö

Netvisor on taloushallinnon assistenttisi. Saat käyttöön kaikki modernin yrityksen talouden pyörittämiseen tarvittavat ominaisuudet ja voit automatisoida taloushallinnon rutiineja.

  • Sähköiset ilmoitukset verottajalle esim. tulorekisteri-ilmoittaminen
  • Kirjanpidon ominaisuudet ja automaattinen tositeluonti
  • Myyntilaskutus
  • Ostolaskutus
  • Budjetointi ja graafinen raportointi

Katso kaikki ominaisuudet

Netvisor Marketplace

Hyödynnä Netvisorin laaja tilitoimistoverkosto

Tilitoimiston avulla yrityksesi taloudehoito starttaa suunnitelmallisesti ja hallitusti. Ulkoista haluamasi taloushallinnon palvelut tilitoimiston asiantuntijoille, niin aikaasi ei kulu taloushallinnon rutiinien hiomiseen.

Voit hyödyntää uusille yrityksille suunnatun Netvisor-kampanjaedun myös tilitoimiston asiakkaana. Netvisorin kumppaniverkostoon kuuluu yli 700 tilitoimistoa ympäri Suomen. Etsi itsellesi sopiva tilitoimistokumppani verkkosivujemme kautta ja ota heihin yhteyttä.

Etsi tilitoimisto Netvisor Marketplacesta

Usein kysytyt kysymykset

  • Mikä on “uusi yritys”?
    Uuden yrityksen perusteena käytetään yrityksen rekisteröitymisvuotta kaupparekisteriin. Jos olet rekisteröinyt yrityksesi kuluvana vuonna ja yrityksesi käytössä ei ole aiemmin ollut Netvisor, voit hyödyntää kampanjaedun. Yritysjärjestelyt on rajattu pois edun piiristä. Esimerkiksi kokonaan tai osittain vanhojen Netvisor-asiakasyritysten pohjalta perustetut uudet yhtiöt eivät ole oikeutettuja etuun. Pidätämme oikeuden veloittaa Netvisorista kuukausihinta, mikäli väärinkäytöksiä havaitaan.
  • Miksi Professional-paketti?
    Professional-paketti sisältää kaikki ominaisuudet, joita tarvitset uuden yrityksen taloushallinnon pyörittämiseen ja automatisointiin. Uskomme, että ensiluokkaiset taloushallinnon työkalut auttavat aloittelevia yrityksiä ohjaamaan toimintaansa paremmin ja helpommin. Saat yrityksesi käyttöön esimerkiksi budjetoinnin ja raportoinnin työkalut, jotka antavat arvokasta tietoa aloittavalle yritykselle.
  • Miksi juuri Netvisor?
    Netvisor on erinomainen taloushallinnon assistentti aloittavalle yritykselle. Saat yrityksesi käyttöön kaikki liiketoiminnan pyörittämiseen tarvittavat työkalut laskutuksesta kirjanpitoon, minkä lisäksi voit hyödyntää moderneja automaatio-ominaisuuksia. Esimerkiksi kirjanpito syntyy Netvisorissa itsestään, minkä ansiosta se on helppo työkalu uudelle yritykselle. Netvisor myös skaalautuu käyttöön, kun yritys kasvaa.
  • Mitä tapahtuu 12 kk jälkeen, kun kampanja päättyy?
    12 kuukauden jälkeen siirryt normaalin laskutuksen piiriin ja kuukausilaskutus alkaa pyöriä hinnoitteluperusteiden mukaisesti. Voit jatkaa käyttöä normaalisti. Jos vaihdat kampanjan päättyessä pakettia, vaihtaminen tapahtuu käyttöliittymästä Netvisor Storesta tai ottamalla yhteyttä Netvisorin henkilökuntaan. Kampanja ei sido mihinkään.
  • Voinko vaihtaa pakettia kampanjan aikana?
    Kampanjaetu koskee vain Professional-pakettia, eikä sitä voi yhdistää muihin paketteihin. Voit vaihtaa hinnoittelupaketista toiseen jo kampanjan aikana, mutta menetät kampanjaedun.
  • Mitä tarkoittaa tapahtumamaksu?
    Lähetettäessä ja/tai vastaanotettaessa aineistoa (esimerkiksi viitesuoritus, tiliote, lasku) Netvisorin ulkopuolelle tai ulkopuolelta, veloitetaan tapahtumamaksu hinnaston mukaisesti. Näet hinnaston sivun alalaidasta “Tärkeät dokumentit” -osiosta klikkaamalla otsikkoa “Netvisor-pakettihinnoittelu”.
  • Kuinka paljon säästän?
    Professional-paketin alkaen hinta on 70€/kk, joten säästät vähintään 840€ vuodessa.
  • Miten 12 kuukautta kestävä etu lasketaan?
    Etu kattaa aloituskuukauden ja 11 seuraavaa kuukautta, eli yhteensä 12 kuukautta. Jos siis esimerkiksi aloitat Netvisorin käytön 10.9.2023, laskutus alkaa 1.9.2024.
  • Voinko käyttää Netvisorin mobiilisovellusta?
    Voit käyttää Netvisoria myös mobiililaitteella lataamalla Netvisor-sovelluksen omasta sovelluskaupastasi. Lue lisää mobiilisovelluksesta osoitteessa netvisor.fi/ tuote/mobiili.
  • Haluan yhdistää Netvisoriin toisen ohjelmiston. Onnistuuko se?
    Onnistuu, Netvisorilla on laaja ohjelmistokumppaniverkosto. Näet kaikki valmiit Netvisor-integraatiot MarketPlacessa (marketplace.netvisor.fi) ja voit aktivoida suosituimpia sovelluksia Netvisor Storessa.
  • Mistä löydän Netvisoria käyttävän tilitoimiston?
    Myös tilitoimiston asiakas voi hyödyntää kampanjaedun. Näet kaikki Netvisorin kumppanitilitoimistot MarketPlacesta (marketplace.netvisor.fi).

Netvisorin käytön aloittaminen

Uuden ohjelmiston käyttöönotossa pieni vaivannäkö kannattaa. Näin pääset hyödyntämään alusta alkaen kaikki hyödyllisiä ominaisuuksia. Alla on listattuna kanavat, joiden kautta saat apua Netvisorin käytön aloittamisessa. Lisäksi saat kaikki käyttöönottoon liittyvät kurssit suoraan omaan sähköpostiisi sitä mukaa, kun käyttöönottosi etenee.

Netvisor-koulutukset

Osallistu kouluttajiemme vetämiin koulutuksiin joko etänä tai paikan päällä. Koulutuksissa Netvisoriin tutustutaan osioittain. Tarjolla myös käyttöönottokoulutus aloittelevalle käyttäjälle.

Tutustu ja varaa paikkasi koulutuksiin

Ohjevideot

Opiskele silloin, kun itse haluat. Tukisivujen ohjevideoiden avulla voit opiskella Netvisorin käyttöä omaan tahtiisi. Tarjolla on myös aloittavalle käyttäjälle suunnattu kurssi, jossa tutustutaan perusasetuksiin.

Siirry ohjevideoihin

Community

Communityssa julkaistaan ajankohtaiset ilmoitukset ja voit keskustella muiden Netvisor-käyttäjien ja Netvisorin henkilökunnan kanssa. Löydät käyttövinkkejä ja tärkeät tiedotteet.

Siirry Communityyn

Netvisor-tukisivut

Netvisor tuen ohjesivut on apunasi vuorokauden ympäri. Sivustolta löydät kattavat käyttöohjeet. Ongelmatilanteessa voit jättää meille sähköisen tukipyynnön.

Tutustu Netvisor-tukisivustoon

Tukea yrityksen perustamiseen

Mitä kaikkea yrityksen perustamisen yhteydessä täytyy muistaa tehdä ja huomioida? Katso kolmiosainen webinaarisarja uudelle yrittäjälle. Webinaareissa mukana Uusyrityskeskuksen asiantuntijoita sekä muita taloushallinnon ammattilaisia.

Osa 1: Yrityksen perustaminen

Ensimmäisessä webinaarissa käydään läpi mm. yhtiömuodot, yrityksen perustaminen askel askeleelta, yrittäjän velvoitteet, jne.

Katso jakso tästä

Osa 2: Uuden yrityksen sudenkuopat

Toisessa jaksossa käydään läpi tuoreen yrittäjän yleisimpiä sudenkuoppia ja annetaan neuvoja niiden välttämiseksi. Käymme läpi mm. liiketoimintasuunnitelmaa, yrityksen taloutta ja tuoreen yrittäjän tärkeimpiä tukikanavia.

Katso jakso tästä

Osa 3: Yrityksen talous

Yksi suurimmista haasteista tuoreissa yrityksissä on talouden hallinta. Miten saada rahat riittämään? Asiantuntijamme opastavat fiksuun talouden hallintaan.

Katso jakso tästä

uusyrityskeskus

Teemme yhteistyötä Uusyrityskeskuksen kanssa

Yhteistyökumppanimme Suomen Uusyrityskeskus tukee yrittäjiä ja yrittäjäksi haluavia ympäri Suomen. Yhdessä teemme töitä kestävän ja laadukkaan yrittäjyyden puolesta. Voit ladata Uusyrityskeskuksen Perustamisoppaan alkavalle yrittäjälle maksutta verkosta.

Lataa perustamisopas

Aloita Netvisorin käyttö ja aktivoi kampanjaetu!

Pääset hyödyntämään kampanjaedun täyttämällä oheisen lomakkeen. Samalla annat suostumuksen kampanjaehtoihin sekä Netvisorin yleisiin sopimusehtoihin sähköisellä allekirjoituksella. 12 kuukauden kampanjajakso käynnistyy, kun allekirjoitat sopimuksen.

HUOM! Yrityksesi käyttöympäristön aukeaminen Netvisoriin kestää hetken.

Katso kampanjaehdot ja muut tärkeät dokumentit tästä





Tärkeät dokumentit

Haluatko kuulla lisää Netvisorista?

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää Netvisorista? Ota yhteys myyntiin, autamme sinua mielellämme.