Netvisorin 20-vuotisjuhlavuonna halusimme myös uudistaa ja raikastaa Netvisorin brändin. Uusi brändi on vahva, erottuva ja se tukee tuotestrategiaa.

Netvisorin uusi brändi.

Netvisorin uusi logo on aikaisempaa värikkäämpi, pehmeämpi ja monipuolisemmin käytettävä elementti. Logosta tulee käyttöön eri versioita tarpeen mukaan ja logon edessä olevaa symbolia käytetään myös materiaaleissa visuaalisena elementtinä.

Netvisor logo

Värimaailmassa on haluttu säilyttää tunnistettavuus Netvisorin vanhaan ilmeeseen. Mukaan on tuotu raikkautta. Värit viestivät erityisesti luotettavuutta, asiantuntijuutta, harmoniaa ja laadukkuutta.

Netvisor värit

Lue lisää uuden brändin luomisprosessista ja strategisista tavoitteista vismasolutions.comista.


Ani Rumpu on sisällöntuottaja Visma Solutionsin markkinoinnissa. Pitkän linjan journalisti uskoo, että markkinoinnissakin totuus päihittää kaunopuheet.