Marketplace Integraatiot CRM Severa

Severa

Severa on suunniteltu asiantuntijayrityksen johtamiseen ja jokapäiväiseen toiminnanohjaukseen.

Severa on pilvipalvelu asiantuntijayritysten toiminnanohjaukseen.

Severalla johdat asiantuntijatyötä yhdessä ohjelmistossa. Severa yhdistää yrityksen työntekijät, asiakkaat sekä projektit yhteen toiminnanohjausjärjestelmään. Näin parannat tiedonkulkua, poistat manuaalisia rutiineja sekä saat reaaliaikaisen kokonaiskuvan yrityksen tilanteesta, jonka avulla johdat yritystäsi kannattavaan kasvuun. 

Ominaisuudet

  • Asiakkuudenhallinta, myynti ja CRM
  • Projektinhallinta ja tehtävät
  • Työaika-, matka- ja kulukirjaukset sekä matkalaskut
  • Laskutus
  • Resursointi ja tiimikalenterit
  • Liiketoiminnan johtaminen
  • Raportointi ja ennusteet

Severa on suunniteltu asiantuntijayrityksen johtamiseen ja jokapäiväiseen toiminnanohjaukseen. Jo yli 1800 asiantuntijayritystä tehostaa toimintaansa Severalla. Asiakkaista valtaosa on mainos- ja viestintätoimistoja, insinööritoimistoja, arkkitehtitoimistoja sekä konsultti- ja IT-taloja.

Hyödynnettävissäsi on yli 50 valmista integraatiota tai Severan avointa REST-rajapintaa. Severa on suoraan liitettävissä Netvisoriin ja muihin yleisimpiin taloushallinnon järjestelmiin.

Tutustumisen voit aloittaa itse 30 päivän ilmaisella koekäytöllä.

Ota yhteyttä myyntiin tarkempia tietoja varten.

Severan Myynti

Puhelin: 010 5058 420

Sähköposti: [email protected]

Tavoitat myynnin asiantuntijat myös verkkosivujen chatista!

Jätä yhteydenottopyyntö → 

Integraatiot
Netvisoriin
Netvisorista
Asiakastiedot ja -tehtävät
Automaattinen
Automaattinen
Myyntilaskut ja -tilaukset
Manuaalinen
Ei mahdollinen
Ostolaskut ja -tilaukset
Ei mahdollinen
Manuaalinen
Työaika- ja poissaolokirjaukset
Manuaalinen
Ei mahdollinen
Matkalaskut
Manuaalinen
Ei mahdollinen

Tiedot

Kategoriat

Toimialat