Epassi-Netvisor integraatio
Epassin ja Netvisorin integraatio automatisoi lounasetujen palkkakäsittelyn ja työntekijätietojen päivittämisen. Odotettu, arkea sujuvoittava integraatio saatavilla vain Netvisorin asiakkaille.
Epassin ja Netvisorin integraatio automatisoi lounasetujen palkkakäsittelyn ja työntekijätietojen päivittämisen. Odotettu, arkea sujuvoittava integraatio saatavilla vain Netvisorin asiakkaille.
Uusi työntekijä tai muutoksia vanhan työntekijän tiedoissa? Työntekijän perustiedot mukaan lukien työsuhdetyyppi haetaan automaattisesti Netvisorista ja lähetetään Epassiin. Jos jokin perustiedoista muuttuu tai työsuhde päättyy, tieto muutoksesta siirtyy automaattisesti myös Epassiin.
Integraatio mahdollistaa lounasetujen käytön automaattisen seurannan ja palkanlaskennassa nähdään helposti, paljonko työntekijä on lounasetua käyttänyt. Lounasedut haetaan Epassista automaattisesti ja lisätään Netvisorissa työntekijöiden palkkalaskelmalle.
Koko palkanlaskennanprosessi tehostuu integraation avulla. Työnantajan ei tarvitse ylläpitää tietoja kahdessa järjestelmässä. Palkanlaskijan työ taas helpottuu, sillä tietoja ei tarvitse enää pyytää tai hakea Epassista, vaan tiedot näkyvät automaattisesti Netvisorin palkanlaskennassa.
Kokosimme 6 minuutin videolle kaiken oleellisen, mitä sinun tarvitsee tietää Epassi-Netvisor -integraatiosta.
Koko palkanlaskennan prosessi työajankirjauksista ja matka- ja kululaskuista kirjanpitoon asti yhdessä järjestelmässä. Netvisor palkanlaskentaa ja matkalaskuja käyttää jo lähes 15 000 yritystä Suomessa! Voit hankkia palkanlaskennan joko erillisenä tai yhdessä Netvisorin taloushallinnon ominaisuuksien kanssa.
Työajan ja matkalaskujen kirjaus helposti ja nopeasti. Liukumat, lomat ja palkkalaskelmat yhdessä paikassa. Heti käytettävissä kaikilla käyttäjillä ja palkansaajilla.
Tiedot siirtyvät tulorekisteriin automaattisesti palkanmaksun yhteydessä Netvisorin ja tulorekisterin välille rakennetun integraation avulla.
Netvisorin palkanlaskentaan löytyy myös paljon muita valmiita integraatioita, joiden avulla voit esimerkiksi suunnitella työvuoroja tai kellottaa ja tulkita työaikaa.
Palkansaaja voi kirjata työaikaa, matkalaskuja ja kulukirjauksia, esihenkilö tarkastaa tiedot ja palkanlaskija maksaa palkat, Kokonaisvaltainen ratkaisu on työntekijöille helppo käyttää ja säästää aikaa tuntien hyväksynnässä ja palkanlaskijan työssä.
Epassin avulla tarjoat työntekijöillesi oikeasti halutut työsuhde-edut yhdellä digitaalisella alustalla. Sinä työnantajana päätät Epassilla jaettavan hyvinvointibudjetin ja työntekijäsi valitsevat mihin sen käyttävät – ja yli 39 000 käyttöpaikan verkostostamme löytyy taatusti valinnanvaraa. Ehkä juuri siksi jo miljoona suomalaista epassittaa ostoksiaan työsuhde-etuna. Lue lisää
Investointi Epassiin on lähes riskitön, sillä hyvitämme käyttämättömät etusaldot seuraavan vuoden laskutuksessa.
Työntekijöiden tiedot päivittyvät Netvisorista Epassiin automaattisesti, minkä ansiosta uusi työntekijä voi alkaa käyttää hänelle kuuluvia etuja heti ensimmäisenä työpäivänä.
Tutkimuksen mukaan työntekijöistä 52,9 % useampi ymmärtää työnantajansa heille tarjoamat työsuhde-edut täysin, kun heillä on Epassi-sovellus käytössä.
Lähde: Suuri Henkilöstöetututkimus 2024.
Työntekijöistä 63,4 % useampi kokee työnantajansa edistävän hyvinvointiaan, kun heillä on Epassi-sovellus käytössä (verrattuna työntekijöihin, joilla ei ole mitään etusovellusta käytössä).
Lähde: Suuri Henkilöstöetututkimus 2024.
Integraatio sisältyy Epassin Plus -palveluun. Kustannukset muodostuvat palvelumaksusta, joka peritään ladatun edun arvosta seuraavasti:
Epassi Lounas 2,40 %
Epassi Flex 5,90 %
Epassi Liikunta & Kulttuuri 5,90 %
Kuukausimaksu:
Yrityskohtainen kuukausimaksu 5,00 €/kk
Integraatiota varten tarvitset lisäksi käyttöösi Netvisorin taloushallinnon palvelupaketin, johon olet valinnut lisäpalveluna palkanlaskennan. Mikäli yrityksesi ei tarvitse taloushallintoa, voit valita pelkän Netvisor Palkat -paketin. Netvisorin hinta määriytyy yrityksesi liikevaihtoluokan mukaan. Katso hinta Netvisorin hinnaston sivulta 2
1. Aloita täyttämällä yhteydenottolomake netvisor.fi/epassi. Lomakkeen täytön jälkeen ohjaamme sinut automaattisesti Epassin verkkokauppaan. Mikäli Netvisor-paketissasi on päivitettävää, asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.
2. Tee tilaus Epassin verkkokaupassa ja vahvista tilaus vahvalla tunnistautumisella. Tilauksen tekijän tulee olla asiakasyrityksen edustaja. Mikäli olet tilitoimiston edustaja voit lähettää linkin Epassin verkkokauppaan asiakasyrityksen edustajalle.
3. Tilauksen jälkeen, odotathan Epassin ilmoitusta yritystäsi varten luoduista rajapintatunnuksista.
4. Epassin toimittamassa rajapintatunnus-viestissä löytyy linkki Netvisorin integraatiolomakkeelle. Täytä saamasi rajapintatunnus integraatiolomakkelle.
5. Kun rajapintatunnukset on toimitettu Netvisorille, Netvisor lähettää tiedon sähköpostitse integraation käynnistämisen ajankohdasta.
1. Aloita täyttämällä yhteydenottolomake netvisor.fi/epassi. Lomakkeen täytön jälkeen ohjaamme sinut automaattisesti Epassin verkkokauppaan. Mikäli Netvisor-paketissasi on päivitettävää, asiantuntijamme on sinuun yhteydessä.
2. Tee tilaus Epassin verkkokaupassa ja vahvista tilaus vahvalla tunnistautumisella. Tilauksen tekijän tulee olla asiakasyrityksen edustaja. Mikäli olet tilitoimiston edustaja voit lähettää linkin Epassin verkkokauppaan asiakasyrityksen edustajalle.
3. Epassi rekisteröi yrityksenne palveluun valmiiksi, sekä luo rajapintatunnukset integraation käyttöönottoa varten.
4. Rekisteröinnin jälkeen Epassi lähettää integraation pääkäyttäjälle yleiset ohjeet palvelun toiminnasta sekä rajapintatunnukset.
5. Epassin toimittamassa rajapintatunnus-viestissä löytyy linkki Netvisorin integraatiolomakkeelle. Täytä saamasi rajapintatunnus integraatiolomakkelle.
6. Netvisor lähettää tiedon sähköpostitse integraation käynnistämisen ajankohdasta.
1. Aloita täyttämällä yhteydenottolomake netvisor.fi/epassi. Olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä. Vastaamme normaalisti arkisin muutamassa tunnissa.
1. Aloita täyttämällä yhteydenottolomake netvisor.fi/epassi. Olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä. Vastaamme normaalisti arkisin muutamassa tunnissa.
Varmistamme ensin, että sinulla on molemmat ohjelmistot käytössä ja autamme koko integraation käyttöönoton ajan.