
Epassi
StoreEpassin avulla tarjoat työntekijöillesi oikeasti halutut työsuhde-edut yhdellä digitaalisella alustalla.
Ota Epassi käyttöön helposti Netvisor-integraation avulla!

Tarjoa henkilöstöedut helposti yhdellä alustalla – Epassi tekee etujen hallinnasta sujuvaa ja työntekijöiden arjesta parempaa. Yhdellä digitaalisella alustalla tarjoat työntekijöillesi suosituimmat edut liikunnasta lounaaseen ja kulttuurista hyvinvointiin. Määritä työntekijöillesi henkilökohtainen hyvinvointibudjetti ja anna heidän itse päättää, miten he sen käyttävät. Yli 40 000 käyttöpaikasta löytyy jokaiselle jotakin. Ei ihme, että jo miljoona suomalaista epassittaa!
Miksi valita Epassi?
- Vaivaton hallinnointi: Netvisor-integraatio automatisoi henkilöstöetujen hallinnoinnin ja pitää työntekijätiedot aina ajan tasalla.
- Automaattinen palkkakäsittely: Kun lounasedut käsitellään suoraan Netvisorissa, säästyy aikaa ja manuaalista työtä.
- Kustannustehokkuus: Maksat vain käytetyistä eduista. Käyttämättömät saldot hyvitetään automaattisesti seuraavan vuoden laskutuksessa.
- Sitouta työntekijät: Suositut edut lisäävät hyvinvointia ja saavat työntekijät viihtymään. Etujen hallinnointi hoituu kätevästi yhdessä sovelluksessa.
Integraation hinnasto
Integraatio sisältyy Epassin Plus-palveluun. Kustannukset muodostuvat palvelumaksusta, joka peritään ladatun edun arvosta seuraavasti:
- Epassi Lounas 2,40 % (1.1.2026 alkaen 2,50 % uusille integraatioasiakkaille)
- Epassi Flex 5,90 %
- Epassi Liikunta & Kulttuuri 5,90 %
Kuukausimaksu: Yrityskohtainen kuukausimaksu 5,00 €/kk
Integraatiota varten tarvitset lisäksi käyttöösi Netvisorin taloushallinnon palvelupaketin, johon olet valinnut lisäpalveluna palkanlaskennan. Mikäli yrityksesi ei tarvitse taloushallintoa, voit valita pelkän Netvisor Palkat -paketin. Netvisorin hinta määriytyy yrityksesi liikevaihtoluokan mukaan. Katso hinta Netvisorin hinnaston sivulta 2.
Näin otat Epassi-integraation käyttöön
Kun yrityksesi on jo Netvisorin ja Epassin asiakas:
1. Aloita tilaamalla Epassin Netvisor-integraatio Epassin sivulta (nykyiset asiakkaat). Tilauksen jälkeen saat Epassilta tiedon rajapinnan avauksesta sekä rajapinta-avaimen.
2. Kun olet saanut rajapinta-avaimen Epassilta, voit aktivoida palvelun Netvisor Storesta:
- Kirjaudu Netvisoriin.
- Klikkaa valikosta Store.
- Avaa Storesta Lisäpalvelut-välilehti.
- Klikkaa Epassin kohdalta Aloita käyttöönotto.
- Valitse, oletko nykyinen vai uusi Epassin asiakas.
- Syötä rajapintatunnus sille varattuun kenttään.
- Valitse ajankohta, milloin lounasedut siirretään Netvisoriin.
- Aktivoi integraatio.
Mikäli tarvitset apua integraation aktivoimiseen Storessa, voit olla yhteydessä Netvisorin asiakastukeen.
Kun yrityksesi on uusi Epassi-asiakas ja Netvisor on jo käytössä:
1. Aloita tilaamalla Epassin Netvisor-integraatio Epassin sivulta (uudet asiakkaat). Tilauksen jälkeen saat Epassilta tiedon rajapinnan avauksesta sekä
rajapinta-avaimen.
2. Kun olet saanut rajapinta-avaimen Epassilta, voit aktivoida palvelun Netvisor Storesta:
- Kirjaudu Netvisoriin.
- Klikkaa valikosta Store.
- Avaa Storesta Lisäpalvelut-välilehti.
- Klikkaa Epassin kohdalta Aloita käyttöönotto.
- Valitse, oletko nykyinen vai uusi Epassin asiakas.
- Syötä rajapintatunnus sille varattuun kenttään.
- Valitse ajankohta, milloin lounasedut siirretään Netvisoriin.
- Aktivoi integraatio.
Mikäli tarvitset apua integraation aktivoimiseen Storessa, voit olla yhteydessä Netvisorin asiakastukeen.
Kun yrityksesi ei ole vielä Netvisorin asiakas:
Kysy lisää olemalla suoraan yhteydessä Netvisor myyntitiimiin ma-pe klo 9-16 puh. 010 778 3700 tai jätä yhteydenottopyyntö.
Usein kysytyt kysymykset
Käyttöönotto
-
Mistä saan otettua integraation käyttöön?
Löydät tältä sivustolta myös tarkemman kuvauksen käyttöönoton vaiheista ja asiantuntijamme ovat tukenasi koko käyttöönottoprosessin ajan. -
Kuka voi ottaa integraation käyttöön?
Integraation voi ottaa käyttöön asiakas tai hänen tilitoimistonsa. Mikäli olet tilitoimiston edustaja ja ottamassa integraatiota käyttöön asiakkaalle, muistaa lisätä asiakkaan edustaja allekirjoittajaksi Epassin palvelusopimukselle. -
Vaatiiko integraation käyttöönotto, että käytössä on jo Netvisor ja Epassi?
Kyllä. Mikäli sinulla ei ole vielä toista tai kumpaakaan palvelua käytössä, integraation käyttöönotto voidaan tehdä samalla, kun Netvisor tai/ja Epassi otetaan yrityksessäsi käyttöön.
Mikäli et ole vielä Netvisorin asiakas, ota yhteyttä tällä lomakkeella.
Mikäli olet jo Netvisorin asiakas, mutta et ole vielä Epassin asiakas, jatka täyttämällä tämä lomake Epassin sivuilta . -
Minulla on jo Netvisor palkanlaskenta lisäpalveluna, saanko siihen Epassi-integraation?
Kyllä saa. Epassi-integraatio on saatavilla kaikkiin Netvisorin taloushallinnon palvelupaketteihin, joihin on valittuna lisäpalveluna palkat.
Palvelun käyttö
Löydät lisätietoa ja ohjeita Epassi-integraation käytöstä tukisivuiltamme.
-
Miten integraatio toimii käytännössä?
Netvisorissa ylläpidetään työntekijöiden henkilötiedot jotka siirtyvät automaatiolla Epassiin. Vastaavasti Epassisa tuodaan integraation avulla käytetyt lounasedut Netvisorin palkanlaskentaan. -
Mitä etuja integraatiossa siirtyy?
Tällä hetkellä integraatiossa siirtyvät lounasetujen palkkavähennykset. Tämän lisäksi integraatiossa Netvisorista Epassiin siirtyvät työntekijän perustiedot ja työsuhteessa tapahtuvat muutokset. -
Haluan lopettaa Netvisor-integraation ja jatkaa työntekijöiden hallinnointia käsin. Mitä teen?
Mikäli haluatte keskeyttää Netvisor-integraation ja jatkaa työntekijöiden hallinnointia manuaalisesti, olkaa yhteydessä Epassin Aftersales-tiimiin: [email protected].