Hinnoittelu liikevaihdon mukaan
Netvisorin hinta muodostuu yrityksen koon mukaan määräytyvästä kuukausihinnasta sekä toteumien mukaan veloitettavista tapahtumamaksuista. Liikevaihtoon perustuvan hinnoittelun avulla voimme tarjota Netvisorin kustannustehokkaasti kaiken kokoisille yrityksille. Kokeile riskittä – saat ensimmäisen kuukauden ilman kuukausimaksua.
Katso kuukausihinta valitsemalla liikevaihtoluokka alta.
Basic
Kaikki tarvittava alkuun pääsemiseksi. Hyvä valinta uusille tai pienemmille yrityksille.
+ tapahtumamaksut
+ Myynti- ja ostolaskut (2,06 €/kpl)
Paketti sisältää:
- Kirjanpidon perusominaisuudet
- Verkkolaskutusosoite
- Maksuton käyttäjätuki
- Rajaton määrä käyttäjiä
- Maventa-verkkolaskut
Core
Kirjanpidon ydintoiminnot yhdessä paketissa. Sopivin ratkaisu useimmille yrityksille.
+ tapahtumamaksut
Professional
Automatisoitu taloushallinto yrityksille, jotka haluavat tehostaa toimintaansa.
+ tapahtumamaksut
Kaikki Coresta, plus:
- Toimialan laajin ohjelmistorajapinta
- Budjetointi, raportointi ja ennustaminen
- Myynti- ja ostotilaukset
+Varasto
Lisää Rackbeat-varastonhallinta Professional-pakettiin:
Sisältää:
- Verkkokauppaintegraatiot
- Mobiilisovellus keräilyyn ja vastaanottoon
- Sarjanumero- sekä eräseuranta
Tarvitsetko apua Netvisor-paketin valintaan?
Hyvä tilitoimisto
Valitettavasti tällä hetkellä tilaus verkon kautta on mahdollista vain suora-asiakkaille.
Tilataksesi Netvisorin asiakkaallesi, ota yhteys myyntiimme ja he hoitavat asian kuntoon.
Yhteydenottolomake
[email protected]
010 778 3700 (ark 9-16)
Hinnastot
Kaikki pakettiemme sopimukset ovat joustavia ja voit muuttaa pakettia tarpeiden muuttuessa. Myyntitiimimme auttaa mielellään oikean paketin valitsemisessa. Olemme koonneet alle hyödyllistä tietoa hinnoitteluumme ja pakettien tarkempiin sisältöihin liittyen.
Pakettien ominaisuudet
Pakettien hinnasto ja tapahtumamaksut
Netvisorin päivitetty hinnasto 1.1.2026 alkaen
Netvisor-pakettien keskeiset ominaisuudet
Käyttäjät ja palvelut
Rajaton käyttäjämäärä
Maksuton asiakaspalvelu
Mobiilisovellus
Taloushallinto
Kirjanpito ja raportointi
Valmiit pankkiyhteydet
Sähköiset ilmoitukset verottajalle
Controller raportit, budjetointi, ennusteet
Myynti- ja ostolaskut
Sähköinen myyntilaskutus
2,06 €/lasku
Myyntitarjoukset, -tilaukset ja lähetteet
Sähköinen huomautus ja perintä
Ostolaskujen sähköinen vastaanotto
2,06 €/lasku
Maksaminen suoraan järjestelmässä
Ostotilausten ja -laskujen kohdistus
Ohjelmisto-integraatiot
Netvisor Storen laajennokset
Integraatiorajapinnat muihin ohjelmistoihin
Tuote- ja varastonhallinta
UusiRackbeat varastonhallinta lisäpalveluna
Ostettavissa lisäpalveluna
Haluatko lisätietoja pakettien ominaisuuksista?
Tutustu kattavampaan pakettivertailuun
Hinnoittelu
Palkanlaskenta ja Matka- ja kululaskut
Palkanlaskenta
1-5 henkilöä
6,50 €/hlö
6-100 henkilöä
4,00 €/hlö
101-200 henkilöä
3,00 €/hlö
Yli 200 henkilöä
2,30 €/hlö
Hinnat kuukaudessa, ALV 0 %.
Sisältää maksuttoman työajankirjauksen.
Matka- ja kululaskut
1-5 henkilöä
6,20 €/hlö
6-100 henkilöä
3,70 €/hlö
101-200 henkilöä
2,70 €/hlö
Yli 200 henkilöä
2 €/hlö
Hinnat kuukaudessa, ALV 0 %
Netvisor Palkat
Kiinnostuitko?
Esimerkki: 80 hengen palkanlaskenta ja työajanseuranta
332,50 €/kk (ALV 0 %)
FAQ – Netvisor hinnoittelu ja paketit
Pakettien hinnat ja sisältö
-
Onko käyttäjien määrää rajoitettu?
Kaikki paketit sisältävät rajattoman määrän käyttäjiä, jotta Netvisorin käyttö olisi mahdollisimman sujuvaa. -
Mikä on Basic- ja Core-paketin ero? Molemmat sisältävät myynti- ja ostolaskut.
Kyllä, molemmat paketit sisältävät myynti- ja ostolaskutuksen. Coressa nämä ominaisuudet on sisällytetty kuukausihintaan, mutta Basicissa veloitus on 2,04 € / lasku. Basic sopii siis parhaiten yrityksille, joilla on vain vähän myynti- ja ostolaskuja kuukaudessa. -
Miksi liikevaihtoluokka vaikuttaa pakettien hinnoitteluun?
Liikevaihtoluokka skaalaa hinnoittelua, jotta Netvisor olisi saatavilla sekä pieniin että suuriin yrityksiin. Pienillä yrityksillä automaation hyödyt ovat erittäin tärkeitä eikä hinnan tulisi olla hankinnan este. Tapahtumahinnoittelun volyymialennukset puolestaan tasaavat hinnoitteluvaikutuksen suuremmissa yrityksissä. -
Mitä ovat tapahtumat ja mihin niiden veloitus perustuu?
Tapahtumat ovat sähköisiä tapahtumia tai pankkitapahtumia, joista veloitetaan tapahtumamaksu hinnoittelun mukaan. Sähköisiä tapahtumia ovat esimerkiksi verkkolaskun lähetys, verkkolaskun vastaanotto sekä verkkopalkan lähetys. Nämä tapahtuvat suoraan Netvisorista hyödyntäen Netvisorin ja verkkolaskuoperaattorin välistä rajapintaa. Pankkitapahtumia ovat esimerkiksi tiliotteen nouto pankista tai maksusuoritus pankkiin. Nämä tapahtuvat suoraan Netvisorin automatiikalla hyödyntäen Netvisorin ja pankkien väisiä rajapintoja. Tapahtumien volyymiluokat skaalaavat tapahtumahinnoittelua niin, että suurilla volyymeilla yksittäisten tapahtumien hinta laskee. Tapahtumat veloitetaan aina automaattisesti toteuman mukaisen volyymiluokan perusteella.
Tarjous, ostaminen ja käyttöönotto
-
Miten voin hankkia Netvisorin?
Netvisorin voit ostaa suoraan sivustomme kautta tai ottamalla yhteyttä myyntiimme verkkolomakkeella, soittamalla tai chatissa. Jos käytät tilitoimistoa, voit ostaa Netvisorin myös heidän kauttaan. Netvisorin voivat ostaa tällä sivustolla suoraan: osakeyhtiöt (OY), yksityiset elinkeinonharjoittajat (TMI), kommandiittiyhtiöt (KY) ja avoimet yhtiöt (AY). Jos edustat asunto-osakeyhtiötä, kiinteistö-osakeyhtiötä, konsernia tai rekisteröityä yhdistystä (RY), pyydämme ottamaan yhteyttä myyntiimme – autamme mielellämme oikean ratkaisun löytämisessä! Ota yhteyttä tai käytä chat-palveluamme. -
Miten saan tarjouksen Netvisorista?
Laskemme sinulle tarjouksen mielellämme. Ota yhteyttä myyntitiimiimme. -
Voiko Netvisoria kokeilla ennen ostamista?
Kyllä! Tarjoamme maksuttoman koekäytön suoraan verkkosivuiltamme. Koekäyttö tapahtuu valmiissa demoympäristössä, jossa pääset kokeilemaan Netvisorin perustoiminnallisuuksia. Jos tarvitset monipuolisempaa koekäyttöympäristöä esimerkiksi Laajennettua tuotehallintaa varten, asia hoituu ottamalla yhteyttä Netvisorin myyntiin. -
Onko käyttöönotto kovin työlästä?
Ei. Netvisorin voi ottaa käyttöön itse tai asiantuntijamme avulla. Maksuttomat koulutusmateriaalit löytyvät suoraan Netvisorin tukisivuilta. Suosittelemme aina myös asiantuntijan pitämää koulutusta etenkin laajemmissa Netvisor-paketeissa, jotta saat Netvisorista saman tien parhaat tehot irti. Koulutuksen laajuus riippuu aina yrityksen koosta ja valitusta paketista, mutta käyttöönottoprosessi on ketterä eikä pitkiä käyttöönottoprojekteja tarvita. Mikäli haluat räätälöidyn koulutuksen, laita meille viestiä. Autamme mielellämme!
Yleiset kysymykset
-
Voinko muuttaa valitsemaani Netvisor-pakettia?
Kyllä, voit vaihtaa pakettia milloin tahansa. Netvisor Storesta näet pakettien ominaisuusvertailun sekä hinnoittelun yrityksellesi. Vaihto onnistuu suoraan Storesta muutamalla klikkauksella. -
Onko Netvisoriin helppo liittää muita yrityksen käyttämiä ohjelmistoja?
Kyllä, Netvisoriin on liitetty jo yli 300 ohjelmistoa. Jos niistä ei löydy oman yrityksen käyttämiä ohjelmistoja, niin liittäminen on helppoa modernien rajapintojen kautta. Netvisorin kumppanitiimi on tässä avuksi.
Netvisor Storessa on koko ajan kasvava joukko esim. laskurahoituksen ja saatavienhallinnan lisäpalveluita kumppaneilta. Niiden käyttöönotto tapahtuu todella helposti muutamalla klikkauksella. -
Mikä on irtisanomisaika?
Irtisanomisaika on 3 kuukautta. Netvisorin irtisanominen onnistuu suoraan Netvisor Storesta tai asiakaspalvelun kautta. -
Mistä löydän tukea Netvisorin käyttöön?
Verkko-ohjeet, koulutusvideot ja Community ovat käytettävissä maksutta 24/7. Asiakaspalvelumme tarjoaa asiantuntija-apua sekä verkossa että puhelimitse. Suosittelemme yleisissä tukipyynnöissä tai ongelmatilanteissa yhteydenottoa sähköpostitse tai verkkolomakkeella, kiireellisessä tilanteissa puhelimitse. Asiakaspalvelumme on maksuton. -
Mistä löydän Netvisoria käyttävän tilitoimiston?
Netvisor tilitoimistot löydät osoitteesta https://marketplace.netvisor.fi/tilitoimistot/
Yli 40 000 yritystä ja yli 800 tilitoimistoa luottaa Netvisoriin
Oletko uusi yrittäjä?
Uudelle yrittäjälle Netvisor 12kk ilman kuukausimaksua!
Haluamme yhdessä kumppanimme Suomen Uusyrityskeskuksen kanssa tukea kestävää ja laadukasta yrittäjyyttä. Netvisor-kampanjassa kuluvan vuoden aikana rekisteröity yritys voi ottaa käyttöönsä Netvisorin 12 kuukaudeksi ilman kuukausimaksua. Oletko sinä uusi yrittäjä?