
Saima HR
Suomen fiksuin henkilöstöhallinnon järjestelmä palvelee niin isoja kuin pienempiä organisaatioita.
Saima HR – Helppo ja tietoturvallinen HR-järjestelmä
Solveon-ohjelmistokokonaisuuteen kuuluva Saima HR tarjoaa modernin ratkaisun henkilöstöhallinnon tehostamiseen. Se kokoaa yrityksen henkilöstö-, työsuhde- ja palkkatiedot yhteen tietoturvalliseen paikkaan, vapauttaen aikaa hallinnolliselta työltä. Saima HR automatisoi keskeiset HR-prosessit ja varmistaa sujuvan tiedonkulun eri toimintojen välillä. Saima HR-järjestelmä sisältää muun muassa työntekijän perustiedot, työhistorian, koulutukset ja pätevyydet, työsuhdetiedot, työsopimukset ja todistukset sekä lomien ja poissaolojen hallinnan. Lisäksi järjestelmä sisältää muistutukset, hyväksyntämenettelyt ja liitännän palkanlaskentaan.
Miksi Saima HR ja Netvisor?
Saima HR integroituu suoraan Netvisoriin, jolloin tieto kulkee saumattomasti järjestelmien välillä:
- Kun Saimaan perustetaan uusi työntekijä tai olemassa olevien tietoja päivitetään, tiedot siirtyvät automaattisesti myös Netvisoriin.
- Työsuhdemuutokset, kuten palkankorotukset sekä muutokset tiimissä tai työajassa, päivittyvät suoraan Netvisoriin.
- Jos käytössä on Lomat ja poissaolot -moduuli, myös poissaolotiedot siirtyvät automaattisesti Netvisoriin.
Ratkaisu tilitoimistoille asiakasyritysten tietojen hallintaan
Saima HR helpottaa Netvisor-tilitoimistojen arkea tarjoamalla keskitetyn alustan asiakasyritysten HR-datan hallintaan. Kun asiakasyritys päivittää itse työntekijöidensä tiedot Saima HR:ään, tiedot siirtyvät suoraan Netvisoriin, vähentäen tilitoimiston manuaalista työtä.
Tilitoimisto voi myös ottaa Saima HR:n itselleen käyttöön asiakasyritysten tietojen hallintaan. Asiakkaille voidaan antaa järjestelmään käyttöoikeudet, jolloin tiedon ylläpito voidaan vastuuttaa suoraan asiakkaalle. Samaan järjestelmään on mahdollista viedä kaikkien tilitoimiston asiakasyritysten tiedot, jolloin tiedot löytyvät kootusti yhdestä paikasta.
Yhteystiedot
Haluatko kuulla lisää? Ota yhteyttä: [email protected]