Sujuvaa verkkokauppaa ilman manuaalityötä

Yhdistä verkkokauppasi Netvisoriin

Netvisorin verkkokauppa-integraatiolla yhdistät verkkokauppasi ja taloushallinnon saumattomasti. Integraation avulla tilaukset, maksut ja asiakastiedot siirtyvät verkkokaupasta reaaliaikaisesti suoraan Netvisoriin, jossa ne käsitellään automaattisesti kirjanpitoa, varastonhallintaa ja raportointia varten.

Verkkokauppa­integraatiot

    Integraatio sisältyy Netvisor Professional -paketin hintaan ilman lisämaksua

Integraatiot ovat saatavilla suosituimpiin verkkokauppa-alustoihin: Shopify, WooCommerce, MyCashflow ja Viskan. Mikäli sinulla on jokin muu verkkokauppa käytössä, ota yhteyttä! Netvisoriin pystyy integroimaan lähes minkä tahansa ohjelmiston, joten asiantuntijamme kertovat mielellään lisää mahdollisuuksista.

MyCashflow

Ota MyCashflow x Netvisor -integraatio helposti käyttöön suoraan Netvisor Storesta.

Shopify

Integraatio tulossa pian!

Kysy lisää asiantuntijoiltamme.

WooCommerce

Integraatio tulossa pian!

Kysy lisää asiantuntijoiltamme.

Viskan

Integraatio tulossa pian!

Kysy lisää asiantuntijoiltamme.

Miksi verkkokauppa-integraatio kannattaa?

    Säästä aikaa ja vaivaa

    Ei enää Excelin pyörittelyä tai käsin syötettäviä tilauksia. Automaattinen tiedonsiirto poistaa manuaalisen kirjaamisen, jolloin myös inhimilliset virheet vähenevät.

    Reaaliaikainen talousdata

    Kirjanpito ja raportointi pysyvät jatkuvasti ajan tasalla. Tiedot päivittyvät automaattisesti Netvisoriin ja saat aina reaaliaikaisen näkymän myyntiin, varastoon ja kassavirtaan.

    Kasvata liiketoimintaasi

    Integraatiot tukevat liiketoimintasi skaalaamista ilman lisäresursseja. Automaatio kasvaa liiketoimintasi mukana ja voit keskittyä liiketoimintasi kehittämiseen sen sijaan, että käytät aikaa hallinnollisiin tehtäviin.

    Miten otan integraation käyttöön?

    1. Hanki Netvisor Professional -paketti

    Integraatiot sisältyvät vain Netvisor Professional-pakettiin. Mikäli sinulla ei vielä ole Professional-pakettia, toimi seuraavasti:

    Nykyinen asiakas:

    Jos käytössäsi on Netvisor Basic- tai Core -paketti, tee korotus Professional-pakettiin:

    1. Kirjaudu Netvisoriin.
    2. Klikkaa ruudun oikeasta yläkulmasta Store.
    3. Professional-paketin alla (Netvisor-palvelupaketit välilehdellä) klikkaa Vaihda tähän pakettiin.

    Uusi asiakas:

    Aloita ostamalla Netvisor Professional -paketti. Valitse laskurista ensin yrityksellesi oikea liikevaihtoluokka ja klikkaa Osta Professional. Paketin kuukausihinta määräytyy yrityksesi liikevaihdon mukaan. Uutena asiakkaana saat 1. kuukausimaksun veloituksetta!

    2. Valitse sopiva verkkokauppa­integraatio

    Netvisoriin voidaan suoraan integroida:

    • MyCashflow
    • WooCommerce (Tulossa pian)
    • Shopify (Tulossa pian)
    • Viskan (Tulossa pian)

    Mikäli et ole varma, mikä alusta sopisi parhaiten juuri sinun verkkokaupallesi, ota yhteyttä. Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään!

    3. Ota integraatio käyttöön

    Ennen käyttöönottoa verkkokaupassa tulee olla määriteltynä SKU:t/tuotekoodit. Maksutapojen lisäys tulee myös tehdä Netvisoriin ennen käyttöönottoa.

    Käyttöönotto Netvisor Storesta:

    1. Kirjaudu Netvisoriin ja siirry Netvisor Storeen ylävalikon oikean reunan Store-painikkeesta.
    2. Syötä verkkokaupastasi saamasi API-avain Netvisor Storeen.
    3. Klikkaa Aloita käyttöönotto.
    4. Suorita käyttöönotto loppuun ohjeistuksen mukaisesti.

    Kun integraatio on käytössäsi, alkaa automatisoitu arki – eli vähemmän manuaalityötä ja enemmän aikaa liiketoiminnalle!

    Netvisor Varasto by Rackbeat verkkokauppasi tueksi


      Verkkokauppaintegraatio hoitaa tilauksesi automaattisesti taloushallintoon, mutta entä varastonhallinta? Kun yhdistät Netvisor Varasto -ratkaisun verkkokauppaasi, saat koko toimitusketjun hallintaan yhdestä paikasta.




    Reaaliaikainen varastotilanne

    Näet heti, mitä tuotteita on saatavilla ja milloin niitä pitää tilata lisää. Varastosaldot päivittyvät automaattisesti tilauksista – ei ylitäyttöä eikä yllätyksiä loppuneista tuotteista.

    Nopea ja tarkka toimitusprosessi

    Tilaukset siirtyvät automaattisesti varastolle keräystä ja lähetystä varten. Nopea ja täsmällinen toimitusketju sekä tarkat toimitustiedot parantavat asiakastyytyväisyyttä.

    Keskitetty näkymä koko liiketoimintaan

    Yhdistämällä verkkokaupan, varaston ja taloushallinnon, voit hallita koko myyntiketjua yhdellä silmäyksellä. Teet parempia päätöksiä datan pohjalta, kun tiedot liikkuvat saumattomasti Netvisoriin ilman integraatiohuolia.

    Usein kysyttyä


    • Mitä verkkokauppaintegraatio maksaa?
      Verkkokauppaintegraatio (MyCashflow, Shopify, WooCommerce ja Viskan) sisältyy Netvisor Professional -paketin hintaan. Integraatiosta ei tule pakettihinnan päälle ylimääräisiä kuluja.
    • Kuinka monimutkainen käyttöönotto on ja paljonko se vie aikaa?
      Verkkokauppaintegraation käyttöönotto tapahtuu muutamalla klikkauksella suoraan Netvisor Storesta. Tätä ennen verkkokaupassa tulee olla määriteltynä SKU:t/tuotekoodit. Maksutapojen lisäys tulee myös tehdä Netvisoriin ennen käyttöönottoa.

      Käyttöönotto Netvisor Storesta:
      1. Kirjaudu Netvisoriin ja siirry Netvisor Storeen ylävalikon oikean reunan Store-painikkeesta.
      2. Syötä verkkokaupastasi saamasi API-avain Netvisor Storeen.
      3. Klikkaa Aloita käyttöönotto.
      4. Suorita käyttöönotto loppuun ohjeistuksen mukaisesti.
    • Siirtyvätkö tilaukset, tuotteet ja asiakastiedot automaattisesti ja reaaliaikaisesti?
      Kyllä. Katso verkkokauppakohtaiset yksityiskohdat:

      MyCashflow
      Shopify
      WooCommerce
      Viskan
    • Miten myyntiraportit päivittyvät?
      Raportit päivittyvät automaattisesti Netvisoriin myynnin jälkeen, kun tilaus on käsitelty.
    • Mitä jos verkkokaupassa on valuuttamyyntiä tai kansainvälisiä tilauksia?
      Nämä onnistuvat. Varaa aika asiantuntijan kanssa, niin kerromme mielellämme lisää!
    • Voiko integraatio käsitellä erilaisia maksutapoja (kortti, verkkopankki, PayPal)?
      Kyllä!
    • Voiko kirjanpitäjä seurata tietoja suoraan Netvisorista ilman erillisiä vienti-/tuontitiedostoja?
      Kyllä. Tieto siirtyy verkkokauppajärjestelmästä suoraan Netvisoriin.

    Etkö löytänyt vastausta etsimääsi kysymykseen? Ota yhteyttä, autamme mielellämme!

    Asiantuntijat apunasi

    Asiantuntijamme ovat tarvittaessa tukenasi niin oikean integraation valinnassa kuin käyttöönotossa. Otathan siis yhteyttä matalalla kynnyksellä!

    Jos sinulla on jo Netvisor käytössä:

    Jätä yhteydenottopyyntö
    Lähetä meille sähköpostia: [email protected]
    Soita arkisin klo 8-15: 010 778 3740

    Jos olet uusi asiakas ja harkitset Netvisorin käyttöönottoa:

    Jätä yhteydenottopyyntö
    Lähetä meille sähköpostia: [email protected]
    Soita arkisin klo 9-16: 010 778 3700