Tilitoimiston asiakkaat käyttävät jo tekoälyä ja odottavat myös tilitoimistojen hyödyntävän sitä tehokkuuden parantamiseen. Mutta miten tekoäly tukee kirjanpitäjän työtä ja miten se auttaa tilitoimiston liiketoiminnan kehittämisessä? Mm. näihin kysymyksiin on luvassa vastauksia ja konkreettisia esimerkkejä Netvisorin ja kumppaneiden webinaarisarjassa.
Kolmiosainen webinaarisarja
Jokainen webinaarisarjan jakso on noin puolen tunnin mittainen. Voit ilmoittautua mukaan niin moneen jaksoon kuin haluat. Ellet pääse paikalle suoraan webinaariin, lähetämme sinulle linkin tallenteeseen webinaarin jälkeen.
1. Tekoäly tilitoimiston arjessa
ke 14.5. klo 10.30
Ensimmäisessä jaksossa Netvisorin tuotejohtajan Jarmo Annalan vieraana on FabricAI:n tekoälypäällikkö Juhani Tolvanen. Tolvanen kertoo, miten tekoäly on vaikuttanut FabricAI:n kehitykseen yrityksenä ja miten hän näkee tekoälyn merkityksen nyt ja tulevaisuudessa. Hän avaa myös näkemyksiään siitä, miten tekoälyä voi hyödyntää tilitoimiston kasvuun ja kehittämiseen. FabricAI on Visma Solutionsin tuote, joka automatisoi ostolaskujen käsittelyn yli ohjelmistorajojen.
2. Tekoäly kirjanpitäjän arjessa
ke 21.5. klo 10.30
Webinaarisarjan toisessa jaksossa Netvisorin tuotejohtajan Jarmo Annalan vieraana on Accoden tuoteomistaja Joakim Kyllönen. Kyllönen avaa, miten tekoäly konkreettisesti automatisoi kirjanpitoa. Miten se toimii, kun automatisoidaan esimerkiksi kuukauden katko tai tiliotteiden käsittelyä. Tule kuuntelemaan, mitä Kyllönen tarkoittaa, kun hän sanoo, että tekoäly on hyvä renki, mutta huono isäntä. Accode on Visma Solutionsin tuote, joka auttaa tilitoimistoa automatisoimaan monia kirjanpidon vaiheita.
3. Tekoäly tilitoimiston liiketoiminnan buusterina
ke 28.5. klo 10.30
Sarjan viimeisessä jaksossa pureudutaan tilitoimistobisnekseen ja miten tekoäly tukee liiketoiminnan kehittämistä eri osa-alueilla. Jarmo Annalan vieraana on Tilitoimistojen Kasvuohjelman vetäjä Sampsa Wulff, jolla on vuosien kokemus tilitoimistojen kehittämisestä. Hän kertoo miten tekoälyn avulla voi mm. tehostaa tiedonhakua ja muutakin päivittäistä tekemistä, tarjota parempia palveluita asiakkaille sekä parantaa asiakaskokemusta ja työnantajamielikuvaa.
Haluaisitko kuulla lisää?
Keskustelemme mielellämme Netvisorin eduista tilitoimistoille! Jätä meille yhteydenottopyyntö ja olemme sinuun yhteydessä pian.