Visma Netvisor

Selkeä pakettihinnoittelu

Voit valita yrityksellesi sopivan palvelukokonaisuuden neljän eri Netvisor-paketin välillä. Kaikki paketit sisältävät rajattoman käyttäjämäärän ja kätevät mobiilisovellukset. Laskurillamme saat laskettua eri pakettien hinnat yrityksellesi. Voit vaihtaa pakettia itse milloin tahansa suoraan Netvisor Storesta. Jos haluat läpikäynnin pakettivaihtoehdoista tai apua oikean paketin valintaan, autamme mielellämme.

Laske hinta tarjouslaskurilla

Jätä yhteydenottopyyntö

Miksi vaihtaa hinnoittelua

Netvisor pakettihinnoittelun hyödyt

Ei käyttäjämaksuja

Toisin kuin vanhassa hinnoittelussa, pakettihinnoittelussa ei synny yrityksen omista käyttäjistä lisämaksua. Yrityksen työntekijät kannattaa lisätä Netvisoriin, jolloin he voivat hyödyntää maksuttomia ja monipuolisia mobiilisovelluksia esimerkiksi kirjautumiseen, ostolaskujen tarkastamiseen ja tuntikirjauksiin.

Enemmän irti automaatiosta

Pakettihinnoittelu kannustaa käyttämään Netvisoria kokonaisuutena. Myynti- ja ostolaskutuksen käyttö on joustavasti mahdollista kaikissa paketeissa. Niiden kautta automaatio saadaan hyödynnettyä ja manuaalista työtä poistettua taloushallinnosta. Laskutuksen hoituessa Netvisorissa on yrityksen käytössä myös reaaliaikainen näkymä omaan kassavirtaan.

Lisäpalvelut ja integraatiot

Monipuolisen ohjelmistojen kumppaniverkoston hyödyntämisestä tehtiin edullisempaa pakettihinnoittelussa. Netvisor Storen lisäpalvelut ovat käytettävissä kaikissa paketeissa. Rajapinta kuluu Professional- ja Premium-paketteihin, joiden hintaa pudotettiin verrattuna vastaavien ominaisuuksien käyttöön vanhassa hinnoittelussa. Kaikki Netvisoriin liitetyt ohjelmistot löydät kätevästi Netvisor MarketPlacesta

Edullisempi palkanlaskenta –
alk. 5 €/palkansaaja/kk

Koska palkanlaskennalla on iso merkitys kirjanpidon automaatiossa, laskettiin pakettihinnoittelun yhteydessä tietoisesti palkanlaskentaosion veloitusta sekä tehtiin sen veloitusrakenteesta fiksumpi. Palkansaajien käytössä on maksutta Netvisor mobiilisovellus, jolla voi kirjata tunnit, tehdä matka- ja kululaskut sekä seurata palkkahistoriaa ja verokortin toteumaa.

Palkanlaskentapalvelun hinta perustuu palkansaajien määrään ja laskutetaan toteuman mukaan kuukausittain. Matka- ja kululaskujen veloituksen määrä perustuu palveluiden aktiiviseen käyttöön. Esimerkiksi matkalaskujen osalta ei tule kuukausiveloitusta, jos matka- tai kululaskuja ei kuukauden aikana ole kirjattu.

Työaika yhdistettiin palkanlaskentaan, jotta saadaan saumaton yhteys aina työaikakirjauksista palkanlaskentaan. Kokonaisuuden hintaa pudotettiin verrattuna vanhaan hinnoitteluun. Matka- ja kululaskut ovat saatavilla erikseen hinnoiteltuna. Molempien palveluiden hinnat alkavat 5€/käyttäjä/kk viiteen käyttäjään saakka ja alenevat sen jälkeen seuraavissa luokissa.

Netvisor-mobiili-palkansaaja

Selkeä pakettihinnoittelu

Olemme koonneet 4 valmista palvelupakettia, joista löytyy sopiva kokonaisuus niin pienen yrittäjän kuin suuren organisaation tarpeisiin. Voit valita vapaasti paketin, joka tukee juuri sinun liiketoimintaasi.

Laske tarjous verkossa

Basic

Sähköinen kirjanpito pienille yrityksille, joilla vähän myynti- ja ostolaskuja.

15 €alkaen, kuukaudessa

Core

Automatisoidun taloushallinnon ydintoiminnot. Myynti, ostot ja kirjanpito.

40 €alkaen, kuukaudessa

Professional

Taloushallinnon täysautomaatio. Myynti- ja ostotilaukset ja moderni ohjelmistorajapinta.

60 €alkaen, kuukaudessa

Premium

Taloushallinnon täysautomaatio, varastonhallinta ja laaja tuotehallinta.

90 €alkaen, kuukaudessa

Palkat

Netvisor tehokkaaseen palkanlaskentaan (ei sis. taloushallinnon toimintoja).

10 €alkaen, kuukaudessa

FAQ – Netvisor hinnoittelu ja paketit

Pakettien hinnat ja sisältö

  • Miten pakettien hinta määräytyy?

    Hinnoitteluun vaikuttaa valittu paketti ja yrityksen / organisaation liikevaihtoluokka. Jokainen paketti on erilainen hintaan kuuluvien ominaisuuksien mukaan. Liikevaihtoluokka puolestaan määrää jokaisen paketin hinnan. Hinta skaalautuu liikevaihtoluokan mukaan sekä alas- että ylöspäin.

  • Eikö lisäkäyttäjät maksa mitään? Eli saamme lisätä käyttäjiä rajattoman määrän.

    Olemme poistaneet Netvisorin lisäkäyttäjäveloitukset. Yrityksen omia käyttäjiä kannattaa lisätä Netvisoriin oman tarpeen mukaan. Tilintarkastajaveloitus on edelleen voimassa.

  • Mikä on Basic- ja Core-paketin ero? Molemmat sisältävät myynti- ja ostolaskut.

    Kyllä, molemmat paketit sisältävät myynti- ja ostolaskutuksen ominaisuudet. Isoin ero on, että Coressa ominaisuudet kuuluvat mukaan kuukausihintaan. Basicissa veloitus on 1,82 € / lasku. Basic sopii siis yrityksille, jolla on vain vähän myynti- ja ostolaskuja / kuukausi. Basic on myös valittavissa alle 0,5 M€ liikevaihdon yrityksille.

  • Miksi liikevaihtoluokka vaikuttaa pakettien hinnoitteluun?

    Liikevaihtoluokka skaalaa hinnoittelua, jotta automaation hyödyt saadaan sekä pieniin että suuriin yrityksiin.

    Pienillä yrityksillä automaation hyödyt ovat tärkeät eikä hinnan tulisi olla este. Tapahtumahinnoittelun volyymialennukset puolestaan tasaavat hinnoitteluvaikutuksen suuremmissa yrityksissä.

  • Mitä ovat tapahtumat ja mihin niiden veloitus perustuu?

    Tapahtumat ovat sähköisiä tapahtumia tai pankkitapahtumia, joista veloitetaan tapahtumamaksu hinnoittelun mukaan.

    Sähköisiä tapahtumia ovat esimerkiksi verkkolaskun lähetys, verkkolaskun vastaanotto sekä verkkopalkan lähetys. Nämä tapahtuvat tapahtuvat suoraan Netvisorista hyödyntäen Netvisorin ja verkkolaskuoperaattorin välistä rajapintaa.

    Pankkitapahtumia ovat esimerkiksi tiliotteen nouto pankista tai maksusuoritus pankkiin. Nämä tapahtuvat suoraan Netvisorin automatiikalla hyödyntäen Netvisorin ja pankkien väisiä rajapintoja.

    Tapahtumien volyymiluokat skaalaavat tapahtumahinnoittelua niin, että suurilla volyymeilla yksittöisten tapahtumien hinta laskee. Tapahtumat veloitetaan aina automaattisesti toteuman mukaisen volyymiluokan perusteella.

Pakettihinnoitteluun siirtyminen

  • Onko pakettihinnoitteluun siirtymiselle viimeistä päivämäärää?

    Tulemme varmasti siirtymään yhden hinnoittelun malliin. Emme vielä ole asettaneet tarkkaa päivämäärää, mutta se tulee olemaan todennäköisesti 2022. Heti ensimmäinen päivä vai vuoden lopussa, sitä emme ole vielä päättäneet. On myös mahdollista, että lopulliset siirrot tehdään vaiheittain tai asiakasryhmittäin. Jos asia mietityttää, suosittelemme olemaan meihin yhteydessä mahdollisimman pian. Autamme valitsemaan sopivan pakettivaihtoehdon sekä käymään läpi hinnoittelun erot nykyiseen malliin.

  • Mistä päivitän hinnoittelun yritykselleni?

    Kaikki päivitykset ja vaihdot tapahtuvat Netvisor Storen kautta, jonne pääset tuotteen ylävalikosta oikealta. Voit tehdä vaihdon itse milloin tahansa. Halutessasi voit aktivoida Storesta myös hyödyllisiä lisäpalveluita. Lisäpalvelut hinnoitellaan erikseen. Kannattaa tutustua valikoimaan!
    Jos haluat, meiltä saat myös läpikäynnin hinnoittelusta sekä Storen lisäpalveluista.

  • Mitä tapahtuu päivityksen jälkeen?

    Päivitys avaa välittömästi uudet puuttuvat ominaisuudet ja sulkee pakettiin kuulumattomat ominaisuudet. Samalla muuttuvat tietyt hinnoitteluperiaatteet (esim. palkanlaskenta, transaktiot, lisäkäyttäjien veloitus poistuu) sekä kaikki hinnastosta poikkeavat veloitukset poistuvat.

  • Mikä paketti on sopiva yritykselleni?

    Löydät sinulle suositellun paketin Netvisor Storesta "paketit"-välilehdeltä. Järjestelmän antama suositus perustuu siihen, että mikään nykyisistä palveluosioista ei jää pois käytöstä. Paketin mukana voi tulla myös lisää palveluosioita päälle, mikäli niitä ei ole ollut aikaisemmin käytössä.
    Jos kaipaat apua valintaa, jätä meille yhteydenottopyyntö. Autamme mielellämme.

  • Voinko vaihtaa takaisin vanhaan hinnoitteluun?

    Pakettihinnoittelusta ei voi vaihtaa takaisin vanhaan hinnotteluun. Selkeä pakettihinnoittelumme tarjoaa sinulle kuitenkin selkeämmän tavan hallinnoida palvelukokonaisuuttasi. Voit vaihtaa pakettia itse milloin tahansa helposti Netvisor Storesta.

  • Vaatiiko Netvisor Storen lisäpalveluiden käyttöönotto tietyn paketin?

    Ei vaadi. Netvisor Storesta löytyvät lisäpalvelut ovat käytössä kaikissa paketeissa. Professional paketti ja siihen kuuluva rajapinta puolestaan mahdollistaa koko laajan integraatio-valikoiman hyödyntämisen. Kaikki Netvisoriin liitetyt ohjelmistot löydät kätevästi osoitteesta: https://marketplace.netvisor.fi/integraatiot/

Yleiset kysymykset

  • Voinko muuttaa valitsemaani Netvisor-pakettia?

    Kyllä, voit vaihtaa pakettia milloin tahansa suoraan ohjelmistosta. Netvisor Storesta näet pakettien ominaisuusvertailun sekä hinnoittelun yrityksellesi. Vaihto onnistuu suoraan Storesta muutamalla klikkauksella.

  • Onko Netvisoriin helppo liittää muita yrityksen käyttämiä ohjelmistoja?

    Kyllä, Netvisoriin on liitetty jo yli 300 ohjelmistoa. Jos niistä ei löydy oman yrityksen käyttämiä ohjelmistoja, niin liittäminen on helppoa modernien rajapintojen kautta. Netvisorin kumppanitiimi on tässä avuksi.

    Netvisori Storessa on myös koko ajan kasvava joukko esim. laskurahoituksen ja saatavienhallinnan lisäpalveluita kumppaneilta. Niiden käyttöönotto tapahtuu todella helposti muutamalla klikkauksella.

  • Mikä on irtisanomisaika?

    Netvisorin irtisanominen onnistuu suoraan Netvisor storesta tai asiakaspalvelumme kautta ja irtisanomisaika on 3 kuukautta.

  • Miten ohjeet ja asiakaspalvelu on saatavilla?

    Verkko-ohjeet, koulutusvideot ja community on käytettävissä maksutta 24 / 7. Asiakaspalvelumme tarjoaa asiantuntija-apua sekä verkossa että puhelimitse. Suosittelemme yleisiin tukipyyntöihin tai ongelmatilanteisiin sähköpostia tai verkkolomaketta ja kiireellisissä tilanteissa puhelinpalvelua. Asiakaspalvelumme on myös maksuton.

  • Löydänkö helposti tilitoimiston, joka käyttää Netvisoria?

    Kyllä, Netvisor tilitoimistot löydät vaikka heti osoitteesta https://marketplace.netvisor.fi/tilitoimistot/