Mikä Netvisor-blogi?

Tervetuloa Netvisor-blogiin. Tämä blogi tutustuttaa sinut yrityksen taloushallintoon ja sen nykyaikaisimpiin ratkaisuihin. Blogista yrityspäättäjät ja talousihmiset löytävät viikoittain uusia mielenkiintoisia aiheita. Nimestään huolimatta Netvisor-blogi ei keskity pelkästään ohjelmistoon, vaan siinä käsitellään laajasti taloushallintoon ja yrityksen talouteen liittyviä teemoja.

Blogin aiheet vaihtelevat taloushallinnon automatisoinnista, liiketoiminnan johtamiseen ja uusimmista lakimuutoksista, yrityksen taloushallinnon ja toiminnanohjauksen kehittämiseen. Netvisor-blogista saat paljon vinkkejä, joiden avulla voit säästää yrityksesi menoissa, kasvattaa sen kannattavuutta ja kehittää toimintaasi modernein menetelmin. Blogista saat tietoa esimerkiksi keskituntihinnasta, kustannustietoisuuden kasvattamisesta ja myynnin tehostamisesta.

Joka viikko tärkeää tietoa yrityksen taloudesta

Toki blogissa käsitellään myös Netvisor taloushallinto-ohjelmiston uudistuksia, ajankohtaisia asioita ja käyttäjäkokemuksia. Blogin avulla pääset niin ikään tutustumaan elämään Visma Solutionsilla, muun muassa uusien avainhenkilöiden esittelyissä.

Netvisor-blogiin kirjoittavat lähes kaikki Visma Solutionsin asiantuntijat. Talon sisältä löytyy paljon alan erityisosaamista, mutta blogiin on haastateltu myös monia talousalan ammattilaisia ja yhteistyökumppaneita. Blogissa julkaistaan uutta sisältöä useita kertoja viikossa ja lukijakunta kasvaa koko ajan. Tällä hetkellä Netvisor -blogia lukee kuukausittain parisen tuhatta ihmistä. Suosituimpia tekstejä tänä vuonna ovat olleet:

Kun sähköinen taloushallinto ei riitä
GDPR – tietosuoja Netvisorissa
Vismassa GDPR-asetukseen on valmistauduttu jo pitkään
Tilitoimiston tärkein tunnusluku
Yhdenkertainen vai kahdenkertainen kirjanpito?

Kun tilaat Netvisor-blogin parhaat palat itsellesi, saat kerran kuukaudessa kolme tarkoin valittua, kuukauden kiinnostavinta blogia sähköpostiisi. Tilaaminen onnistuu alla olevalla kaavakkeella.


Ani Rumpu on sisällöntuottaja Visma Solutionsin markkinoinnissa. Pitkän linjan journalisti uskoo, että markkinoinnissakin totuus päihittää kaunopuheet.