MarketPlace vie liiketoimintasi uudelle tasolle

Ekosysteemit, verkkokaupat, online-ostaminen ja -myyminen, asiakkaiden suosittelut ja tietoon pohjautuva päätöksenteko ovat arkea nykypäivän yritysmaailmassa.

Haluamme auttaa asiakkaitamme ja kumppaneitamme menestymään paremmin yhä enemmän kilpailluilla markkinoilla ja nopeammin muuttuvassa liike-elämässä. Kasvua, kannattavuutta ja kilpailuetua tuovat liiketoimintaprosessien automatisointi sekä liiketoimintakriittisen tiedon kokoaminen yhteen paikkaan.

Enemmän irti ekosysteemistä

Tähän asti olemme kasvattaneet ekosysteemiämme ohjelmointirajapinnan kehittämisellä ja tuotteistamisella sekä ISV-kumppaniohjelmalla Netvisoriin liitettyjen lisäarvotuotteiden kautta. Tilitoimisto-ohjelmassa on puolestaan rakennettu yhteistyötä johtavien tilitoimistojen kanssa.

Tavoitteenamme on edelleen tehdä yhdessä kumppaneiden kanssa asiakkaillemme enemmän, paremmin ja nopeammin kuin mihin yksittäiset toimijat yksin pystyvät.

Netvisor tarjoaa nopean pääsyn yrityksen sisäiseen bisneskriittiseen tietoon sekä kokoaa toiminnanohjaukseen ja päätöksentekoon tarvittavan informaation yhteen paikkaan. Toisaalta, pelkkä taloushallinto riittää harvoin yrityksen ainoaksi liiketoimintajärjestelmäksi. Ennusteiden mukaan jo lähivuosina pienetkin yritykset käyttävät keskimäärin 7-10 toisiinsa integroitua pilvipalvelua, tällä hetkellä niitä on keskimäärin kolme.

Mikä on Netvisor MarketPlace?

Netvisor MarketPlace yhdistää sovellukset ja palvelut, joita tarvitset päivittäin. Se on uusi maksuton kanavamme ajantasaisen tiedon saamiseen ekosysteemistämme ja sen tarjoamien vaihtoehtojen vertailuun. Saat tietoa siitä, kuinka kumppaneiden ratkaisut integroituvat Netvisoriin ja mitä palveluita Netvisoriin liittyen on tarjolla.

Asiakkaille tarjoamme tukea ja tietoa päätöksentekoon liiketoiminnan johtamisesta, operatiivisesta toiminnasta ja näiden kehittämistarpeista lähtien. Tulevassa Netvisor MarketPlace toimii myös kanavana ratkaisujen ja palveluiden hankkimiseen suoraan verkosta.

Tilitoimisto- ja ISV-kumppaneille tarjoamme ilmaisen markkinointikanavan, jonka kautta tavoitat uusia asiakkaita ja saat ajantasaista tietoa muista ekosysteemin toimijoista.

Lisää arvoa asiakkaille

Muutamia nostoja esillä olevasta ja helposti hyödynnettävästä tarjoomasta ja niiden arvosta:

ElisaKassa on tablettiratkaisu, joka tuottaa Netvisoriin kirjanpitotapahtumat automaattisesti ilman välikäsiä. Tuntinetti tuottaa TES-tulkitut tunnit suoraan tuntikirjanpitoon tai jopa palkanlaskentaan.

DearLucy tuottaa reaaliaikaisia dashboardeja yrityksen taloudellisesta ja toiminnallisesta tilanteesta näytettäväksi infotauluilla tai vaikkapa Intranet-sivuilla.

Flashnode mahdollistaa kolmannen osapuolen järjestelmien integroitumisen Netvisoriin palveluperusteisesti, ilman ohjelmointia ja selkeällä hinnoittelumallilla.

Yksinkertainen, mutta monikäyttöinen ratkaisu kaiken yrityksessä tarvittavan allekirjoittamisen sähköistämiseen on oma palvelumme Visma Sign. Samaten yrityksissä tarvittavia perustehtäviä digitalisoi ContractZen, joka tarjoaa asiakkaille nykyaikaisen tavan hallita yrityksen sopimuksia, kokouksia ja yhtiöoikeudellisia asiakirjoja.

Ekosysteemissämme on tällä hetkellä kaiken kaikkiaan viiden oman tuotteen ja niiden yli 100 000 asiakkaan lisäksi yli 400 tilitoimistoa ja yli 150 ohjelmistokumppania. Mukana on niin startup-vaiheessa olevia kuin jo kypsempiäkin yrityksiä. Ekosysteemi kasvaa nopeasti, kuten myös asiakkaidemme tarve ja kyky hyödyntää toisiinsa integroituja liiketoimintajärjestelmiä.

Uskomme, että valittu suunta vie meitä kohti asiakaslähtöisyyttä ja joustavuutta. Jatkamme panostuksia kohti avoimempia liiketoimintajärjestelmiä. Suljettujen järjestelmien aikakausi on ohi.

Tutustu Netvisor MarketPlaceen


Kari Ryynänen vastaa Visma Solutionsin ohjelmistokumppanuuksista. Kari haluaa viedä konkreettisesti eteenpäin avoimia ekosysteemejä ja asiakkaiden kilpailukykyä edistäviä liiketoimintainnovaatioita.